9/12/14

Les Viñetes d'Efrén d'Andrés

Coses de profes
L'humor n'asturianu d'Efrén d'Andrés.          Fonte: Asturies.com

6 comentarios:

  1. Probinos mayestros y mayestres (qué pallabra tan guapa).
    Entrúgome yo si dempués de tanto tiempu del cursu escolar dedicáu a los proyectos de centro, a concretar los proyectos curriculares y discutilos antes de ser aprobalos por tol profesoráu en consensu, a les sos adaptaciones, a preparar les programaciones didáctiques de cada asignatura, de llograr decidir y d'alcordar los criterios d'evaluación, de llevar al día les evaluaciones, de tiempu pa dir rellenando los espedientes individualizaos de cada alumnu/alumna, de preparar los boletines periódicos de notes o evalucación pa les families, del muncho tiempu necesariu pa recibir les visites y consultes de los padres o tutores de les families, del tiempu pa correxir pruebes esámenes y trabayos, de les xuntes selmanales d'equipos del profesoráu: de nivel educativu, de ciclu o de etapa y/o departamentu, de lels preceptives sesiones del claustro de profesores, de ídem del conseyu escolar del centru a una bona parte d'ellos, de los obligados cursinos de perfeccionamientu triañales, de les preceptives visites d'inspección al centru o al aula, del tiempudedicáu a les salíes y/o escursiones didáctico/curriculares, y/o viaxes d'estudiu col alumnáu, etc, etc, etc...
    Entrúgome con enorme esmolición ¿quéda-yos daqué de tiempu, fuerces y ganes pa enseñar daqué y educar tamién a los sos alumnos?
    He dende' megollu desastre nacional masivu (PRISA's y otros) nel aprender y saber lleer y escribir o calcular daqué elemental, y escurrir un mizcu, asitiar una ciudá o un ríu o un país nun mapa elemental... o lo que ye más duru y simple enseñar a PENSAR y a valise por sigo mesmu nesti mundu tan competitivu y cruel?
    Dexo esta reflexón nel aire que doctores va haber per ehí que sabrán responder.

    ResponderEliminar
  2. Perbón diagnósticu. Asina ye, queda poco tiempu pal enseñu pol escesu de burocracia.

    ResponderEliminar
  3. mayestra xixonesa de primaria10 de diciembre de 2014, 13:52

    Pa tanto currículo y materies afines que se nos vienen enriba precisaríamos siquier la friolera -la brutalidá- d'unos ocho hores diaries de clase, seis díes a la selmana.

    ResponderEliminar
  4. Muncho papeleo, hai que gastar toles enerxíes nel aula colos neños y neñes y nonna p... ya inútil burocracia, esa que la faigan el inspectores que pa eso tán.

    ResponderEliminar
  5. Esta vegada d'Andrés dio nel clavu, porqué va ser

    ResponderEliminar
  6. Munchos planes d'estudiu en pocos años, esto non pinta nada bien pa la enseñanza, nin pal trabayu de los mayestros, nin de xacíu pa los neños n'edá escolar: güeyar los Informes Prisa pa España.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.