28/6/13

L'ALLA pide a Paradores de Turismu qu'emplegue'l topónimu Courias nel de Cangas del Narcea


L'Academia de la Llingua Asturiana exixó a la presidenta de Paradores d'España, Ángeles Alarcó, que'l nuevo parador que va abrise en Cangas del Narcea lleve'l nome de Courias, como ta aprobao oficialmente, y non el de Corias.

Asina, reclámase'l "cumplimientu de la llegalidá vixente en materia de Toponimia n'Asturies, ente la próxima inauguración del Parador de Courias, nel conceyu de Cangas del Narcea".

Nuna nota prensa, l'Academia diz venir "siguiendo con preocupación les noticies relatives a la denominación del nuevu Parador de Courias en Cangas del Narcea". Nesti sen la Institución dirixóse a la presidenta de Paradores de Turismu d'España, Ángeles Alarcó Canosa, "col envís de que se cumplan les lleis que cinquen al usu de la Toponimia n'Asturies. Esto ye: la Llei 1/1998 de 23 de marzu d'usu y promoción del asturianu, el decretu 98/2002 de 18 de xunetu pel que s'afita'l procedimientu de recuperación y fixación de la toponimia asturiana y el decretu 89/2008 de 3 de setiembre pel que se determinen los topónimos oficiales del Conceyu de Cangas del Narcea".

Fonte: Europa Press

5 comentarios:

  1. La toponimia n'asturianu sí que va cumpliendo plazos poco a poco, hai que siguir emburriando...

    ResponderEliminar
  2. Cuánta hipocresía. Qué asco.

    ResponderEliminar
  3. La lóxica ye la lóxica amiguín del alma, pero la política rastrera ya inmunda también ye la política rastrera ya inmunda, ¿qué quies? ye asina.

    ResponderEliminar
  4. Equí nun hai lóxica hai vandalismu llingüísticu namás.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.