22/6/13

Iniciativa pol Asturianu felicita al CRA Cabu Peñes por camudar la so denomación al asturianu



El Colexu Rural Agrupáu del Cabu Peñes, en Gozón, aprobó va dellos meses el cambiu pa denomase "Cabu Peñes" en llugar del castellanizáu "Cabo Peñas". Iniciativa pol Asturianu unvió una felicitación al centru aprovechando pa convidalos a siguir dando pasos na visibilidá del asturianu nel centru, talos como siguir faciendo medrar la matriculación na asignatura, usar l'asturianu na páxina web y na rotulación del centru, etc. Pa la organización "esti ye un nuevu exemplu" que se suma a otros como los colexos xixoneses de Montiana o Xove y que surdió gracies a la propuesta d'un profesor miembru d'Iniciativa pol Asturianu y que pudo llevase alantre gracies al sofitu de tola comunidá educativa.

El procesu surdió nel mes d'ochobre de 2012, cuando Fernando Padilla, profesor del centru y miembru d'Iniciativa pol Asturianu propunxo al Claustru camudar el nome de castellán a asturianu y esti aprobólo por unanimidá. Dempués l'alcuerdu del claustru pasóse al Conseyu Escolar y esti tamién lu aprobó. Con estos alcuerdos solicitóse la conformidá al Conceyu de Gozón, que la dio con tiempu y forma. Con too esto fízose la solicitú al la Conseyería d'Educación, que nuna resolución posterior aprobó'l cambiu de nome.

Iniciativa pol Asturiana aprovechó p'animar a otros centros educativos a dar pasos nesti camín hacia un usu normal del asturianu, "que dea a los alumnos y a tola comunidá educativa una visión del asturianu como una llingua que nun s'usa namás nes actividaes de l'asignatura de llingua asturiana, sinón en tola ámbitos de l'actividá escolar, como una llingua d'usu normal", espliquen nel comunicáu.

Fonte: Asturnews

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.