14/6/13

Los Humanitarios de Morea entreguen el Premiu Pepe Campo a Inaciu Galán

Los Humanitarios de Morea entreguen el Premiu Pepe Campo de monólogu a Inaciu Galán


   La Sociedá Humanitarios de Samartín celebró el miércoles, 12 de xunu, un actu d'entrega de la décima edición del Premiu Pepe Campo de monólogu asturianu. El ganador de la edición d'esti añu ye'l periodista y escritor Inaciu Galán, col testu "Yá llegó la Navidá", que nesti actu va ser puestu n'escena pol reconocíu actor Lluis Antón González. Nel actu, que va celebrase a partir de les 7 la tarde na Casa Cultura de Morea, n'Ayer, va actuar un grupu de musicos del Conservatoriu de Música del conceyu.

   Ye la cuarta ocasión na qu'Inaciu Galán gana esti gallardón, que tamién premió n'otres ocasiones a autores como Carlos Alba "Cellero", Benxa Pérez, Juan Antonio de Dios o "El Maestru", convirtiéndose nun concursu bien importante pa la promoción y la renovación d'esti xéneru lliterariu y escénicu tan propiu d'Asturies.

   Inaciu Galán y González (Xixón, 1986) ye escritor y periodista, en medios como la TPA o Asturnews. En 2004 impulsó xunto a Benxa Pérez la modernización del monólogu asturianu, entamando eventos rellacionaos con esti xéneru y espublizando en 2008 la primer Antoloxía de monólogu modernu “¡Pa echar unes rises!",al que siguió un segundu volume en 2011. Presidente d'Iniciativa pol Asturinau, nel mes d'agostu recibirá de manes del Centru Asturianu de Madrid el Premiu Urogallo pol so llabor en favor de la llingua asturiana.

   Más información: La hestoria del concursu Pepe Campo.

   Fonte:  Asturnews.

7 comentarios:

  1. Perbién, tol sofitu pa los Humanitarios de Moreda ye pocu, ¡alantre!

    ResponderEliminar
  2. Sí que son grandes, llarga vida a la so presidenta Peranxu.

    ResponderEliminar
  3. Ye una lloable llabor social y cultural de munchos años na cuenca minera.

    ResponderEliminar
  4. Tantos como dende la época la fame na cuenca con una llabor bien encomiable y bien reconocía.

    ResponderEliminar
  5. Los Humanitarios de Samartín de Moreda siguen ayudando muncho a la xente precisada y amás fomentando y facilitando la cultura ente la xente cenciella, como siempres. Ellos sí que merecen tolos premios.

    ResponderEliminar
  6. ¡Bien Peranxu! a siguir.

    ResponderEliminar
  7. Exemplu de solidaridá.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.