27/2/13

Escoyeta de curtios n'asturianu en Corvera


Secuencia de "Nun val la pena conquistar la tierra" de José BrañaSecuencia de "Nun val la pena conquistar la tierra" de José Braña
El Centru Sociocultural de les Vegues acueye esti miércoles 27 la proyeición de los curtios en llingua asturiana como  Lo que necesites selo yo, Nun val la pena conquistar la tierra, La neña de los mios güeyos o 7337.
Col títulu xenéricu Escoyeta de curtios n’asturianu, el miércoles 27 de febreru dende les 18 hores pa en delantre, van proyectase nel Centru Sociocultural de Les Vegues  (Corvera) una retafila de curtiometraxes que tienen la llingua asturiana como idioma vehicular. Con esta iniciativa, el Serviciu de Normalización Llingüística de Corvera, busca "mostrar la riqueza del curtiometraxe n’asturianu, versátil y diversu no que fai a estilos, rexistros y temátiques".
Asina les coses, títulos como Lo que necesites selo yoNun val la pena conquistar la tierraLa neña de los mios güeyos 7337, van llevanos pelos caminos audiovisuales de la ciencia-ficción, el terror, les aventures o’l surrealismu.
L'actividá ye gratuita y d’asistencia llibre y con ella síguese la llinia abierta na seronda del 2012 coles Xornaes del Audiovisual n’Asturianu, al envís de dar a conocer ente la ciudadanía corverana les producciones de los artistes asturianos.

Fonte: Infoasturies

3 comentarios:

  1. Perintersante, gracies pola noticia.

    ResponderEliminar
  2. El Centru Sociocultural de les Vegues siempres distinguióse pol so trabayu nel mundu les lletres y la cultura asturiana, llarga vida.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.