18/12/11

N'Ast felicitó l'aniciu d'Iniciativa pol Asturianu



N'Ast camienta que la sociedá asturiana ta de norabona col aniciu d'Iniciativa pol asturianu, formación cola que caltién rellaciones de collaboración mutua.

La vitalidá de la llingua asturiana esprésase col aniciu d'esta nueva muerganización qu'apaez dempués de la quiebra producía nel movimientu de vindicación llingüística tres el puercu remanamientu que del mesmu fexo IX y pigarres al traviés del Conceyu Abiertu Pola Oficialidá, al que desmovilizaren una vuelta entraren nel gobiernu del Principáu y escaecieren el so compromisu cola llingua asturiana.

Iniciativa pol Asturianu defínese comu "una asociación que trabaya pola normalización del idioma asturianu y pola reconocencia de los drechos llingüísticos de los sos falantes. Atalantamos que l’asturianu ha ser vertebrador de la sociedá asturiana y que’l so usu ha ser tresversal, afalando a les instituciones, organismos privaos y sociedá civil a tomar les midíes necesaries pa la so normalización como ferramienta de comunicación, elementu identitariu y patrimoniu cultural y económicu de la sociedá asturiana que ye. Iniciativa pol Asturianu ye un coleutivu abiertu a toles persones esmolecíes pola situación del asturianu y comprometíes con cambiar esta situación."

Fonte: n-ast.org

3 comentarios:

  1. Iniciativa pol Asturianu entama con bon pie. Yá fizo tamién les sos visites oficiales a l'Academia de la Llingua Asturiana y a la Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana, ente otros.

    ResponderEliminar
  2. La visita a Ramon d'Andrés sobraba... nun se pue combayar con toos al empar.

    ResponderEliminar
  3. sí, ye meter l'enemigu en casa.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.