20/5/10

Convocaos los concursos de la Conseyería de Cultura


Cultura convoca los concursos de narrativa, poesía, ensayu y cómic n'asturianu.
La Direición Xeneral de Política Llingüística, de la Conseyería de Cultura del Gobiernu asturianu, convocó güei los cinco premios de creación lliteraria en llingua asturiana de novela, novela xuvenil, poesía, ensayu y cómic, que cunten caún con una dotación de 7.000 euros.
Esti añu'l plazu de presentación allárgase. Sedrá'l prósimu día 10 de setiembre cuando se pieslle'l plazu de presentación de les obres, mientres qu'en convocatories anteriores finó'l 31 d'agostu.

Los premios convocaos son el 'Xosefa Xovellanos' de novela, el 'María Josefa Canellada' de lliteratura infantil y xuvenil, el 'Máximo Fuertes Acevedo' d'ensayu, el 'Xuan María Acebal' de poesía, y 'Alfonso Iglesias' de cómic, qu'inauguró la so trayeutoria l'añu pasáu.

En tolos casos, los trabayos han tar escritos en llingua asturiana, han ser orixinales, inéditos y cumplir una serie de requisitos formales que se puen consultar na web http://www.politicallinguistica.com/. La conseyería resérvase'l drechu d'espublizar la primer edición de cada trabayu ganador.

Fonte: Europa Press

2 comentarios:

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.