28/5/10

AA remembra al BNG que n'Asturies "nun se fala gallegu"


Énte la intención del Bloque Nacionalista Galego (BNG) de que la Xunta de Galicia aprebe una llei que garantice la posibilidá de "restituyir" l’antroponimia y la toponimia na so forma gallega orixinal, y de que plantegase, si’l parllamentu gallegu llega a aprobar la iniciativa llexislativa, la robla de convenios con Asturies, Castiella y Lleón y Estremadura pa que los habitantes de les fasteres de “fala gallega” vean reconocíos tamién esos drechos, la organización política Andecha Astur recordo-y al BNG, “una vegada más”, que n’Asturies “nun se fala gallegu y que lo que sí se fala ente los ríos Navia y Eo (incluso más allá d’esti ríu), magar que seya una fastera de transición ente l’asturianu y el gallegu, ye una variedá llingüística asturiana y, poro, competencia del Gobiernu asturianu y de l’Academia de la Llingua Asturiana”.

Fonte: Asturnews

5 comentarios:

  1. BNG escuéndete na to oscura cova que ye onde meyor alcuéntreste, y nun asomes fasta dientru milenta sieglos.

    ResponderEliminar
  2. Fai peprbién BNG dedicándose a les sos asuntos, si ye que sabe y tien claro cuáles son loso mesmos, pues así le va allá por onde pasa y pisa. Ni casu.

    ResponderEliminar
  3. tán erraos y herraos1 de junio de 2010, 19:35

    Los del BNG tán tan erraos (y herraos) como fai munchu tiempu. Probinos mexian fuera del so tiestu que ye Galicia, y bien fuera por ciertu ¡paciencia! ...son "primos hermanos" pero erraos (y bien herraos)

    ResponderEliminar
  4. n'Asturies l'asturianu4 de junio de 2010, 12:00

    N'asturies fálase l'asturianu y non el gallegu, ansina como na vecina Galicia fálase'l gallegu y non l'asturianu. Ye un argumentu sencillu y perfácil ¿non? El BNG anda buscando siempre tres pies al gatu, o seya enredandu o tratandeo de marear la perdiz, ye la so natura.

    ResponderEliminar
  5. trespies al gatu, o seya traspiés al gatu, cosa imposible.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.