13/5/10

IX Concursu de Narraciones Curties n'asturianu de Llaviana


El IX Concursu de Narraciones Curties Conceyu de Llaviana yá tien abiertu’l plazu pa presentar trabayos, éstos, tanto en prosa como en versu, han tar redautaos en llingua asturiana, respetando les normes ortográfiques y gramaticales de l’Academia de la Llingua Asturiana, con un llargor másimu de 10 fueyes. Les obres tienen de remitise, en sobre zarráu, al Serviciu de Normalización Llingüística de Llaviana (Plaza Armando Palacio Valdés, 1) enantes del vienres 4 de xunu.

Los cuentos tienen de ser inéditos, non premiaos n’otros concursos lliterarios y ensin tar suxetos a nengún compromisu d’edición. El tema ye llibre valorándose los trabayos que recueyan tradiciones, costumes, llugares, fechos, paisaxe d’Asturies y, sobre manera, del conceyu de Llaviana y el Valle del Nalón. Hai tres premios, el primeru con una dotación de 600 euros, el segundu con 300 y el terceru con 150.

La entrega premios va ser el día 13 de xunu de 2010, coincidiendo cola cellebración del V Festival de la Sidra de Llaviana.

Fonte: Infoasturies

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.