25/4/09

III Certame lliterariu "La Caleya" d'Astorga





La Conceyalía de Cultura Tradicional y Valores Autóctonos del conceyu lleonés d’Astorga ta acabante convocar, a comuña cola asociación cultural La Caleya y l’Institutu Lleonés de Cultura de la Diputación de Lleón, el tercer Certame Lliterariu “La Caleya”, al que puen presentase rellatos y poemarios escritos n’asturianu.

Al concursu puen presentase los ciudadanos de la Xunión Europea con un únicu trabayu, sacantes los ganadores na mesma modalidá (rellatu o poesía) del primer premiu nes ediciones anteriores del certame.
Los trabayos han tar escritos n’asturianu, usando cualesquier variante dialeutal del dominiu llingüísticu asturlleonés y con tema llibre, anque van valorase especialmente los trabayos al rodiu de la conmemoración del Reinu de Lleón.
Almítense rellatos curtios y poesía, seyendo la estensión mínima del poemariu de 100 versos y másima de 250; y la del rellatu de 10 páxines.

El plazu presentación fina’l 30 setiembre de 2009 y los trabayos tienen que s’unviar a “III Certame Lliterariu La Caleya” Apartáu de Correos 187, 24700 Astorga (Lleón).
Pa cada categoría hai cuatro premios, de 400, 225 y 100 euros; y diploma.

1 comentario:

  1. Toes les collaboraciones p'al fomentu y la pervivencia del asturianu o asturlleonés ye plausible, non polos premios, pol asturianu como llingua.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.