8/4/16

Podemos sofita la conversión de la casa natal del Padre Galo nun centru pa la promoción del idioma


Va instar a la Conseyería d'Educación y Cultura, al traviés d'una proposición non de llei, a que dea apoyu téunicu y económicu al proyeutu pa convertir la vivienda nun centru cultural. La intención ye que sía un llugar pa la difusión de la obra de Fernán Coronas y pa la promoción de la llingua asturiana.
El diputáu Andrés Fernández Vilanova 'Ron' considera al Padre Galo como “un referente de les lletres asturianes y, más en concreto, del usu de la variante occidental de la llingua asturiana, qu'abarca'l  vaqueiru o falieḷḷa d’occidente propia de los concejos de Valdés, Tinéu, Ayande, Cangas de Narcea, Degaña y parte de Villayón y Salas”. “Foi ún de los escritores pioneros en llingua asturiana, un lliteratu qu'aportó amás una gran calidá a les nueses lletres”, añadió, faciendo tamién referencia al so papel de traductor.
D'esta forma, Podemos apoya la iniciativa del movimientu asociativu valdesanu pa convertir la casa natal del escritor de Cadavéu nun centru cultural que sirva pa promocional el nuesu idioma y divulgar la so obra.
Fonte: Asturies.com

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.