17/4/16

1ª parte de la cuonta - " Liçon d’houmildade "



1ª parte de la cuonta - "Liçon d’houmildade"





  Cumo todos l sabemos, las cuontas puoden ser ambentada, i se calha anté la maiorie son, mas esta que bos bou cuntar bieno dun amigo.


 Tamien nun ye muito l miu feitiu screbir nien cuntar cuontas d’outros, mas quier el cumo home dino, quier la cuonta cumo liçon merece que l faga.


  L miu amigo saliu doutor de psicologie hai pouco anhos i yá ten un lhugar nua Ounibersidade (suorte la sue) de la capital adonde ye porsor. Ye un tiu que la gana de saber mais atelundra-lo, nun quier quedar-se por aqueilho que ls anhos de studante l’ansinórun, quier siempre spurmentar mais algue, sacar mais de la bida.


  Anton un die a la purmanha, armanica a tantas outras, quando iba chubindo las scaleiras de l casario de la reitorie biu un barredor, un home lhimpando l chano, bestie un fato-macaco, bestimienta relhuzenta d’amarielo, bien própia de l’atebidade. Pur el passában todos, miles de bezes i nadie, ninguen sequiera le daba ls saludos, muito menos ls deseios de que Dius le disse un bun die de trabalho.


   Anquanto esso el bie quaije to l mundo rindo, arreganhar la dentuça pur todo i por nada, para todo l que era figura.


  Delantre de todo esso bien debrebe se dou cuonta que, la cundiçon houmana stá amparelhada pula debison social de l trabalho, adonde se baloriza solamente la funçon social i nó la pessona. Quien nun tubir un cargo ou atebidade bistosa, bira ua selombra social. Sien percisar de pensar muito dou-se de cuonta que als uolhos de la sociadade, ls trabalhadores braçales son seres ambesilbles, sien nome.


  Cumo será que se sinte un home de família de cuiro i uossos, recebindo ua paga de miséria, l’andefréncia de todos, an special daqueilhes que por bias de l que fai bibien nun spácio lhimpo i asseado?                                                                 Fonte: frolesmirandesas.blogspot.com.es
(Cuntina)

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.