15/4/16

Les viñetes d'Efrén d'Andrés: "Gobiernu"

L'humor asturianu n'asturianu. Gobiernu.

Fonte: asturies.com

6 comentarios:

  1. Bien bonu. La xente yá ta muncho más que farte de les maturrangues de los bien mal llamaos políticos. Cuando meyor funcionen los países, especialmente los europeos, ye cuando nun hai gobiernos, alcordavos d'Italia nos sos tiempos de desgobiernu y agora España, ¿o non?

    ResponderEliminar
  2. Vaya un coñazo diariu, más que coñazo ye un martiriu'l que nos dan los medios por culpa d'esta gandaya que presume de diálogu y de negociaciones, toes falses.

    ResponderEliminar
  3. Ye la "democracia", amigu Mancio.

    ResponderEliminar
  4. ¿Esto ye democracia?... ja, ja, ja... o ye cachondeo de sálvase la parte y pa salvar los sos partes pudendes y los sos sueldos y prebendas?

    ResponderEliminar
  5. El chiste ye buenísimo y col so puntu críticu y hasta acedu sobre los políticos que nos toquen sufrir y a pesar de los cualos sigue funcionando'l país, ¡increíble!

    ResponderEliminar
  6. Tienes tola razón. En llugar de políticos comenenciudos n'asegurar el so culu y que nun piensen na xente y de xueces que sentencien y peneren pa los de la so cuerda política sería muncho meyor un superordenador que conteniendo en el so memoria toles lleis gobernara y dictara sentencies imparciales y ensin corruptelas nin filtraciones comenenciudes.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.