2/3/14

PSOE y PP torguen en Noreña la tramitación d'una ordenanza d'usu del asturianu

    L'Ayuntamientu de Noreña volvió a torgar ayeri l'estudiu d'una ordenanza pal usu de la llingua asturiana nel conceyu. PSOE y PP votaron xuntos pa refugar la urxencia -y polo tanto la discusión na sesión d'ayeri- de la propuesta presentada por Conceyu Abiertu pa regular l'usu de la llingua nel municipiu. FDLI, IPÑ, Conceyu Abiertu y Foro votaron a favor mientres qu'IDEAS abstúvose. El conceyal Pablo Pérez Fonseca, que denunció la represión llingüística nel conceyu, defendió la so propuesta d'ordenanza pa garantizar el derechu a espresase n'asturianu. L'alcalde del conceyu, César Movilla, refugó la urxencia de la propuesta porque "hai  problemes  más  importantes".
Plenu 27-02-2014. Moción d'urxencia de Conceyu Abiertu sobre l'usu del asturianu (vía InfoNoreña)

   Nun ye la primer vegada que l'aprobación d'unes ordenances d'usu del asturianu llega alAyuntamientu de Noreña. En xunetu de 2012, el plenu del conceyu refugó colos votos en de PSOE yá Ideas aprobar la propuesta de Conceyu Abiertu y que namái cuntó col sofitu del conceyal d'esi partíu y el representante del Frente de la Izquierda.
   Tamién ye frecuente la torga d'escritos pol equipu de gobiernu local por tar n'asturianu. Va un mes, l'Ayuntamientu obligó al Coleutivu de Paraos y Precarios de Siero y Noreña a presentar un documentu "en castellano, la lengua oficial de la Comunidad Autónoma". Fonte: Qué ye ho!

5 comentarios:

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.