9/11/13

Conceyu Abiertu por Mieres entamó una concentración baxo'l llema "L'asturianu llingua oficial"



La plataforma conceyil desixe que se depuren responsabilidaes pol casu de represión llingüística en Mieres, polo que convoquen concentración pa esti sábadu a les 13:00 nel Ayuntamientu Mieres.
Dende Conceyu Abiertu consideren que "la Casa Conceyu, como alministración pública más cercana al ciudadanu, y el alcalde en particular, tienen de tener la prioridá absoluta de velar por que se garanticen los drechos llingüísticos de los sos vecinos y amosar nestos casos una mayor sensibilidá. Teniendo en cuenta que l’asturianu ye la llingua tradicional d’Asturies y de Mieres, falada pola mayoría de los vecinos y fácilmente comprensible por toos, incluso por aquellos que nun son asturfalantes, camentamos que la actitú reaccionaria, provocativa y de despreciu por parte d’un axente de la policía municipal haza’l asturianu nun pué vese pa enriba reforzada pola decisión del alcalde de retirar tales autorizaciones n’asturianu".
Nesa llinia, dende Conceyu Abiertu por Mieres camienten "que l’alcalde de Mieres debería entamar un espediente disciplinariu al axente en cuestión cola fín d’esclariar si tres la actuación d’esi axente hai un fechu represivu haza un ciudadanu por motivaciones ideolóxiques, ya que la única causa aparente pa que talu axente sancionare al usuariu de la Casa Cultura ye que la autorización taba n’asturianu, y non la incomprensión de la mesma por parte del axente".
Amás, remembren que "casos como esti ponen de manifiestu nueamente la necesidá urxente de declarar l’asturianu como llingua oficial d’Asturies cola fin de garantizar los drechos de los asturfalantes". Poro, convoquen una concentración de protesta esti sábadu 9 de payares a les 13:00 hores énte la Casa Conceyu de Mieres, col llema “L’asturianu llingua oficial”, pa la que faen un llamáu a toles persones esmolecíes por esti casu de represión llingüística.
Fonte: Infoasturies

2 comentarios:

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.