24/11/13

La Villa del Libro n'Urueña, Valladolid, Premiu Serondaya de les Lletres 2013

El proyectu de la Villa del Libro, n'Urueña, Valladolid, premiu "Serondaya" de les Lletres

El xuráu destaca la orixinalidá de la iniciativa desenvuelta na la villa murada de URUEÑA

El jurado de los premios "Serondaya" de las Letras.
Xuráu de los premios "Serondaya" de les Lletres. 
Los premios "Serondaya" van completando su palmarés en el año 2013. El jurado decidió ayer conceder el premio "Serondaya" a la Innovación Cultural en la categoría de Letras al "Proyecto de la Villa del Libro". Los miembros del jurado, entre los que se encontraban escritores como Xuan Bello y el colaborador de LA NUEVA ESPAÑA, Pepe Monteserín, destacaron "la originalidad y la fuerza" de la iniciativa "a la hora de impulsar la cultura en general y la literatura en particular, reuniendo en el ámbito mencionado y alrededor del libro, un buen número de actividades ordinarias y extraordinarias que conforman a Urueña como la primera Villa del Libro de España".

Urueña, Premiu Serondaya de les Lletres 2013


    Este proyecto desarrollado en la provincia de Valladolid aúna aspectos culturales, turísticos y medioambientales en torno al Centro E-LEA (Espacio para la lectura, la escritura y sus aplicaciones), a las librerías y depósito de libros en el pueblo medieval amurallado de Urueña.
Urueña, la única Villa del Llibru española

Mapa de les 14 Villes del Llibru europeas

    Hasta la fecha se han fallado los premios de las Artes (Orquesta de Cámara de Siero) y de la gastronomía (descafeinado ecológico de Toscaf)   Fonte:  La Nueva España.

10 comentarios:

  1. Bon premiu y perbona acoyida pa un exemplar proyectu cultural allugáu nun pueblu castellanu con calter medieval d'unos 200 habitantes estables, 11 llibreríes y 5 museos (ente ellos el Museu del Llibru E-lea), qu'el so lema ye "sienciu, lléese" y con una ambiente de tranquilidá y cultura estelantes que paez un suañu.
    Norabona al Premiu Sorondaya de Mieres pola so sabia elección y tamién a Urueña por apostar bien fuerte pol únicu proyectu n'España como Villa del Llibru.

    ResponderEliminar
  2. P.D. erru: ye Serondaya y non Sorondaya.

    ResponderEliminar
  3. El proyectu Villa del Llibru ye un exemplu cultural a siguir.

    ResponderEliminar
  4. ...amás con pocu ruiu (nunca meyor dichu) y grandes fechoso pola llectura, los llibros y la cultura. Merez bien la pena visitalu.

    ResponderEliminar
  5. Ye guapu el proyectu y ye perguapu el pueblu d'Urueña.

    ResponderEliminar
  6. Cerquina d'Asturies y xíntase perbién.

    ResponderEliminar
  7. El Premiu Serondaya de les lletres d'esti añu al pueblu de Urueña ye dafechu un reconocimientu plenu a la lectura, a los llibros y a los proyectos culturales, bien acertáu.

    ResponderEliminar
  8. La villa d'Urueña rellumó especialmente nel día de les llibreríes.

    ResponderEliminar
  9. Esti añu les 11 llibreríes d' Urueña tamién rellumaron perbién col so premiu Serondaya nes vitrines,

    ResponderEliminar
  10. Ye enforma la xente asturiano que conoz y aplaude el proyectu cultural d'Urueña como "Villa del Libro" lo que ye un exemplu pa munchos políticos a los que se-yos enllena la boca a toes hores cola palabra CULTURA.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.