24/10/13

Güei fuelga na enseñanza pública pa protestar escontra la "Llei Wert"

La escuela pública asturiana va a la fuelga esti xueves escontra la LOMCE

Cartelu de SUATEA

Cartelu de SUATEA

Profesores y demás estayes améstense a la fuelga estudiantil esti xueves, pa protestar conta la "Llei Wert".
   Esti xueves la escuela pública asturiana ta llamada a una xornada de fuelga xeneral na enseñanza, depués de la fuelga estudiantil d'esti martes y miércoles, y que tendrá continuidá tamién na tercera y última xornada d'esti xueves. Tanto sindicatos de trabayadores de la enseñanza, como asociaciones de pás y más, y les propies organizaciones estudiantiles, llamen a tola sociedá a participar de les protestes, dao que les consecuencies de la LOMCE afeutarán a tola sociedá.
   Nesi sen, considérase la llucha pola escuela pública como una movilización de toos y toes, que tendrá la so espresión práutica pela mañána cola fuelga y les aiciones de protesta o concienciación que s'entamen, y pela tarde, al traviés de la manifestación convocada a les 18:00 con entamu na Estación del Norte, asitiada n'Uviéu, y que sofiten coleutivos de toles estayes implicaes na educación pública.
   Fonte:   InfoAsturies

4 comentarios:

  1. Ta tardi tol mundu a la Estación de Renfe n'Uviéu.

    ResponderEliminar
  2. Con tolos respetos a tolos estudiantes la obligación esencial y prioritario del estudiante, home o muyer, yre estudiar o sía trabayar duro y bien nel so oficiu esto ye no suyu como tol mundu. Y pa aquellos que nun sían capaces de dedicase al estudiu o nun pueden con ello sobremanera na universidá hai otres munches alternatives tan dignes y necesaries como la EP. Por tantu aquellos y aquelles que nun aprueben el cursu por d'alguna désos dos circunstancies nun merecen una beca pagáu a escote por tolos ciudadanos y ye meyor que se dediquen a otros menesteres pa los que de xuru van ser muncho más aptos y van ser mucho más felices y a más van realizase muncho más na vida.

    ResponderEliminar
  3. Ye bien ciertu'l razonamientu de riba. Y equí nun tien nada que ver la LOMCE sinón la cultura del esfuerzu diariu pa los estudiantes, igual qu'en cualesquier otru trabayu. Y el trabayu de los estudiantes ye estudiar diaria y responsablemente y aprobar, esto ye merecer y ganase la beca que-yos financiamos ente toos, y nun vivir del cuentu.

    ResponderEliminar
  4. La cultura de l'esforç , és cert que no té res a veure amb la LOMQE ni amb la LOGSE ni amb la LODE. Té a veure amb l'exemple que els dones pares i mestres.

    Per això aquesta llei, com les anteriors, serà inútil. No farà més que remenar la merda (perdoneu, és una expressió ben catalana) i aprofitar per a recentralitzar el control dels temaris.

    El que s'aprèn a l'escola és ensenyament. L'educació s'aprèn a casa.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.