4/10/13

Educación de Baleares podría allargar el cursu escolar al 30 de xunu de 2014


Educación de Baleares alvierte que podría allargar el cursu escolar al 30 de xunu

   Baleares amaneció esti vienres cola amenaza d'Educación qu'alvirtió a los fuelguistes de que se prepara p'allongar el cursu escolar 2013-2014 hasta'l 30 de xunu. Unes mil persones, la marea verde con camisetes pola educación pública ensin retayos, diéronse cita esti xueves delantre la see gubernamental de la Conseyería d'Educación en Palma pa sofitar al comité de fuelga. Los delegaos sindicalistes, dos decenes, llantaronse nel interior de la sala de xuntes pa forzar la torna de la delegación gubernamental, que diera por rematada la maratoniana sesión, ensin alcuerdu.

   Esti xueves, los dos partes, fuelguistes y Gobiernu, van volver a la mesa de diálogu coles estorbises de la implantación de les clases n'inglés, el trillingüismu del TIL (Tratamientu Integráu de Llingües) y la llei de símbolos, que contempla multes d'hasta 10.000 euros por esibir nes escueles la senyera catalana.
L'anunciu de la previsión oficial d'enllargar el calendariu escolar y les clases hasta entráu'l branu ye un elementu de presión a los docentes y, especialmente, un xestu ante la opinión pública y les families de los escolares afectaos. El Gobiernu trata de compensar el tiempu que perdieron los alumnos, que tendrán de recuperar nel currículu”.

  Asina lo aseguró Guillem Estarellas, home fuerte de la Conseyería d'Educación y negociador central nel conflictu llaboral y social.

   Fonte:  Asturnews.com

12 comentarios:

  1. Monollingüismu (dictadura llingüística dafechu), billingüismu (ye más racional), trillingüismu (cachondeo llingüísticu), allargar el cursu escolar (nun ye ningún cachondeo místicu)... ¿qué ye?

    ResponderEliminar
  2. Xuanxo, meyor podíes poner una imaxe de les Islles Baleares cola toponimia catalana en cuenta de la castellanizada.

    ResponderEliminar
  3. Pos sí, pa la próxima y paez que yá ta desconvocada la fuelga casi na so totalidá.

    ResponderEliminar
  4. Ye que ante les alvertencies de allargar el cursu hasta'l 30 de xunu o más, el siguidores de les fuelgues apalpen les sos vestidures. Yera meyor que pensaren, un poquinín namás, nel dañu inmensu que se ta faciendu al alumnáu que nun tien culpa dalgunu del monollingüismu, billingüismo o trillingüismu, que eso son "educadores"... ¿dixi educadores?

    ResponderEliminar
  5. Les fuelgues nes Baleares son por motivos políticos ya ideolóxicos, namás ni menos.

    ResponderEliminar
  6. Sí, els dirigents polítics de Balears també podrien haver pensat una miqueta abans de vomitar una llei feta en contra de la comunitat educativa, de l'opinió dels pares i en perjudici dels alumnes.

    He dit dirigents? Bé, volia dir dictadors, com els que us agraden a vosaltres.

    ResponderEliminar
  7. Novedá: la fuelga yá ta desconvocada na so totalidá.

    ResponderEliminar
  8. Pero home, el trillingüismu balear ye lo meyor de lo meyor pa los nenor y los mayores nun mundu de turismo al 98% como el de les Baleares que vive y come del turismu peninsular y europeu, ¿ye que non lo ves, home? ¿tas ciegu? ...pero de qué?

    ResponderEliminar
  9. No està desconvocada. S'han ajornat les aturades i les classes començaran però sense aplicar el decret TIL.

    ResponderEliminar
  10. Sí, Senén, és tan bo, tan bo que a Asturies no el volen aplicar. Ni a Madrid, ni a Cuenca, ni a Badajoz...

    Ni trilingüisme ni bilingüisme.

    ResponderEliminar
  11. Estúdiase el castellán o español (normal, tamos n'España), estúdiase catalán (¿normal? nun sé porque nun ye Cataluña, ye Baleares), estúdiase inglés (necesariu porque ye el idioma pernecesariu pa trabayar nes Baleares)... nun sé de qué reniegues nin te estrañes, porque ye pura lóxica.

    ResponderEliminar
  12. I a Asturies per què estudieu en "castellán" si no sou Castella? I per què no feu un 30% de les classes en anglès?

    I abans de dir bajanades, mira't l'Estatut de les Balears, home, que fas el ridícul.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.