27/10/13

Foro inclúi una partida de 143.000€ pa l'ALLA ente les sos enmiendes a los Presupuestos del Estáu

Solicitú d'una partida de 143.000€ pa l'ALLA ente les enmiendes de FORO a los Presupuestos del Estáu

   La formación encamienta al Gobiernu central a cumlir col mandatu constitucional de proteición de toles llingües.
Abrir una llínea de financiamientu pa l'Academia de la Llingua Asturiana (ALLA) en cumplimientu cola obligación constitucional de proteición de toles llingües y modalidaes llingüístiques. Foro ta acabante de presentar 33 enmiendes al proyeutu de Presupuestos Xenerales del Estáu presentáu pol Gobiernu de Mariano Rajoy y que sumaríen 652 millones de euros más pal país. Ente les midíes propuestes, la formación de Francisco Álvarez-Cascos quier que l'Executivu central comprometa 143.000 pa caltener l'actividá de l'ALLA.

   El diputáu nel Congresu de los Diputaos Enrique Álvarez Sostres, y el senador Isidro Martínez Oblanca, presentaron güei les 33 enmiendes al documentu de presupuestos "coles que pretendemos correxir el brutal retayu de Rajoy nos PGE de 2014”. Les enmiendes, puntualizaron, “van dirixíes a los Ministerios de Defensa, Fomentu, Industria, Enerxía y Turismu, Educación, Cultura y Deporte, Agricultura, Economía y Competitividá, Sanidá, Servicios Sociales ya Igualdá” y asina, “Foro va riquir al Gobiernu nel próximu plenu del Congresu, polos criterios que-y motiven pa discriminar a Asturies gravemente, nos Presupuestos Xenerales del Estáu”.

   Sostres esplicó que “el Ministeriu d'Industria ye'l que mayor númberu d'enmiendes recibe, por un total de 401 millones d'euros, siguíu de Fomentu, con 229’5 millones” y dientro d'eses propuestes tán les de destinar 100 millones pa infraestructures nes Cuenques Mineres y otros 160 n'ayudes a les empreses productores de carbón. “Vamos pidir destinar 50 millones a la Variante de Payares pal tramu d'Alta Velocidá ente La Robla y La Pola Llena y el trazáu Llena-Xixón”, añedieron. Alvirtieron que'l refugu a les cuentes del Estáu pa 2014 xustifícase pol “duru castigu que recibe Asturies per parte del Gobiernu presidíu por Mariano Rajoy”. Al so xuiciu, “tamos escluyíos de les prioridaes d'esti Gobiernu”.

   El Senador Oblanca, pela so parte, recordó que s'acaben de cumplir los 22 meses de tomar de posesión de Mariano Rajoy como presidente del Gobiernu y, camín d'escosar la metá de la X Llexislatura, estos van ser los terceros presupuestos xenerales. Llei presupuestaria que la propaganda y los publirreportaxes del PP calificaron como ‘les cuentes de la recuperación’ que, en realidá, son les cuentes de la llechera". El Senador de Foro aseguró que nun fai falta muncha sagacidad pa predicir l'efectu negativu sobre Asturies con un proyectu pa 2014 que va suponer un retayu inversor de más del 31%, el mayor retayu presupuestariu d'España, la Comunidá Autónoma peor tratada pol Gobiernu de Rajoy”.

 El diputáu nel Congresu Enrique Álvarez Sostres  y  el senador Isidro Martínez Oblanca.

Fonte:  Qué ye ho!

5 comentarios:

  1. Vese un flagrante contrasentíu ¿non?, meyor que sofitasen la oficialidá d'una vegada.

    ResponderEliminar
  2. ¡Trampes y más trampes! ¡pallabres y más pallabres! peru nengún fechu nel gobiernu asturianu de cara a esixir la oficialidá.

    ResponderEliminar
  3. Ye demagoxa pura, namás que eso.

    ResponderEliminar
  4. Pos amiguín, pa la prósima'l votu en blancu.

    ResponderEliminar
  5. Hai muncha oveya pequí cerquina.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.