24/7/13

La FSA-PSOE espublizará noticies "en bable" na so web

La páxina web de la Federación Socialista Asturiana va convertise nuna "canal de promoción ya impulsu del bable". El portal de la formación quier faer "una reconocencia espreso" al fomentu de la llingua asturiana, "siguiendo los criterios recoyíos na so política llingüística". Asina, yá puede conocese la centenaria hestoria del PSOE n'Asturies pinchando na pestaña na que s'atopen estos conteníos, onde s'ufierta la posibilidá de consultar los testos n’'asturianu. Fonte: Qué ye ho!

16 comentarios:

  1. Tá perbién, home. Hai que ponese al día.

    ResponderEliminar
  2. Paez ser qu'el p$oe y la fsa alcuérdense solo de los derechos llingüísticos y territoriales cuando gobierna la derecha española (pp). N'Asturies tamos esperando pol estatutu d'autonomía qu'esti partíu renunció y paralizó por nun lo considerar una prioridá, digo esto poles recientes declaraciones tanto de rubalcaba como de javier fernández sofitando un estáo federal y plurilingüe. Y agora atopámonos con esta broma pesada de lo de la páxina Web sabiendo la postura d'esti partíu escontra la llingua

    ResponderEliminar
  3. Ye tou polñitica barata, a la caza del votu asturianista, del incautu y del inocente, ¿porqué non oficializan la llingua asturiana? trampes y engañifes polítiques del psoe.

    ResponderEliminar
  4. Menos trampes electorales y más OFICIALIDÁ, chorizos.

    ResponderEliminar
  5. Ye una aniciu, pero tien tol xeitu de nun dir haza la oficialidá, que ye lo que fai falta.

    ResponderEliminar
  6. La oficialidá ye la única solución al desaniciu de la llingua asturiana. Lo demás son xestos valeros.

    ResponderEliminar
  7. Pepín de les cuenques25 de julio de 2013, 20:22

    Nun engañen a naide estos sociollistos del Psoe apandaores de perres y prebendes y qu'anden forzando los retayos na educación infantil de los neños y neñes ente los 0 y los 3 añinos, y depués critiquen a los del PP y a los de Foro: MANGANTES con alevosía, nocturnidá y premeditación engañaora.

    ResponderEliminar
  8. L'amu les prebendes26 de julio de 2013, 15:34

    Muncho cuentu y munches mentires que siguen les pautes y les trampes que marca l'hasta agora "líder R" y el so secuaz segundón l'amigu lleonés O L, tou falacia barata y demagoxia pura y ruina: OFICIALIDÁ DARRÉU y menos retayoso a l'enseñanza n'especial n'Asturies a la de 0-3 añinos.

    ResponderEliminar
  9. Estos de la FSA paez qu'entovía tan en 1974 con eso del "bable".

    ResponderEliminar
  10. Estos de la FSA paez que tan en 1974 con eso de "bable".

    ResponderEliminar
  11. Dedíquense namás a conservar el so puestín y lo que trae aparexau, la xente... pos... pa les siguientes elecciones.

    ResponderEliminar
  12. ¡¡¡oficialidá darréu!!! el restu ye cuentu chinu na cueva d'alíbabá.

    ResponderEliminar
  13. Critiquen a los demás y cuando se ponen ellos na poltrona del choyu retayen a toes manes, exemplu educación infantil de 0 a 3 años, y amás de la oficialidá nun quieren oir falar nin de llueñe. Si que son llistons los del "Socialista"

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.