17/5/13

Xixón robla un alcuerdu cola ALLA pa siguir col estudiu de la toponimia menor del conceyu


 
El Conceyal d’Educación y Cultura de Xixón, Carlos Rubiera, robló un alcuerdu xunto a Ana Cano, presidenta de l’Academia de la Llingua Asturiana, pol que’l Conceyu de Xixón se compromete a entrega-y una partida de 3.000 euros a la institución llingüística, que va revisar los estudios de la toponimia de les parroquies que ta estudiando personal dependiente de la conceyalía y proceder darréu al so asoleyamientu dientro de la so coleición de cartafueyos de toponimia, onde yá tienen dellos volúmenes dedicaos al conceyu xixoniegu.

Esti alcuerdu llega selmanes dempués de que'l llider d'Izquierda Xunida en Xixón, Jorge Espina, criticará la inaición del conceyal de Foru, Carlos Rubiera, na so responsabilidá como conceyal del que dependen les competencies de Política Llingüística.

Fonte: Asturnews

5 comentarios:

  1. El gobiernu local de Foro apoya la llingua asturiana. Por si a daquién-y quedaben duldes.

    ResponderEliminar
  2. Sí paez que lo del Foro ye ciertu pero Psoe, IX, y PP nun sofiten la llingua y son mayoría nel parlamentu asturianu.

    ResponderEliminar
  3. Nun se con que intencion inténtase ver con
    cada xestu minimo d'esti falsu partíu asturianista foro qu'esta cola llingua.La noticia ta clara debío apresiones d'IX y mas xente actuan pa llavar la so imaxe. Nun tan faciendo na que nun se fixera antes o'l mapa de distintos conceyos que se realizo ente ellos xixon ye mentira.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.