26/5/13

Un cursu del Centro Montalés de Buenos Aires fala de la lliteratura asturiana

Un cursu del Centro Montalés de Buenos Aires fala de la lliteratura asturiana

   Un cursu celebráu estos meses atrás nel Centro Montañés de Buenos Aires), por Ugo José Rodino y baxo’l títulu ‘Curso Literatura, Región y Lengua, Bibliografía descriptiva’ tuvo espaciu pal estudiu de les lliteraturaes del norte de la Península Ibérica. Ente los conteníos lliteratures del catalán, gallegu, euskera, asturianu y aragonés, asina como la lliteratura cántabra en castellán y con variantes dialectales; y les lliteratures d’estos territorios en castellán.

   Nel cursu, hubo tiempu tamién pal estudiu de les lliteratures del restu de la península, asina como de dellos países llatinoamericanos.

Fonte.  Asturnews.

7 comentarios:

  1. llingües minorizaes27 de mayo de 2013, 13:27

    Fixáronse bien nes llingües minorizaes del norte español.

    ResponderEliminar
  2. Sí que paecen que son unos cursos bien interesantes ya incluyen tamién lliteratures en castellán.

    ResponderEliminar
  3. Es lógico que estudien las literaturas en castellano de la Península Ibérica porque el español o castellano es precisamente su lengua madre y se rigen por el nuevo Diccionario de la RAE macerada y estropeada por le genio sideral y maravilloso de Villaviciosa.

    ResponderEliminar
  4. Claro que es todo un genio el expresidente de la RAE, y más. Solo que estropeó la lengua española ya que la que se habla en sudamérica, con el mayor de los respetos, precisamente no es la mejor ni de lejos y tanto consenso a la hora de lasl reformas dejando a un lado la auténtica y mejor hablada legua "española" o castellana solo contribuyó a macharla. Así que más que un genio podría ser... por ej. Eugenio.

    ResponderEliminar
  5. Eugenio o el genio de la "el idees" o xeniu de la
    lámpara... ¡maravillosa!

    ResponderEliminar
  6. Lo importante nun ye'l conchesu maliayo home, sinón el fechu que se rellata na entrada ¿non?, pos eso, que se trata d'una una bona noticia.

    ResponderEliminar
  7. Ye bono pa les llingües minorizaes.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.