24/3/12

III Premiu d'Investigación “Amparu de Drechos y Llibertaes”


La Universidá d'Uviéu convoca l'III Premiu d'Investigación “Amparu de Drechos y Llibertaes”. El premiu, que va poder ser declaráu desiertu, ta dotáu cola cantidá de 4.000 euros y va otorgase a un trabayu d'investigación que tenga por oxetu l'estudiu, dende una perspeutiva xurídica, sociolóxica o politolóxica, de la situación nel estáu español de los coleutivos vulnerables en rellación a la proteición de los sos drechos. Puen presentase obres en toles llingües oficiales del estáu, y n’asturianu.
Los trabayos, han ser monografíes orixinales ya inédites, van tener una estensión mínima de 100 páxines y máxima de 150 páxines per una sola cara, entendida bibliografía, anexos y cuanta información adicional pueda acompañase, con interlliniáu 1,5 y tipu de lletra Arial 12 pal testu principal y 11 pa les notes a pie de páxina. Podrán redautase en castellán y n'otres llingües oficiales, distintes al castellán, acompañándose nesti casu de la correspondiente traducción. Va ser tamién almitible, de conformidá cola normativa d'aplicación, la presentación de los trabayos n’asturianu.
Nos trabayos namás va constar el títulu del mesmu, ensin referencia dalguna al so autor. van acompañar d'un sobre zarráu nel que figure'l títulu del trabayu y nel so interior los datos y señes del autor.
De los trabayos y nel so casu de la so traducción, van presentase cinco exemplares en papel y una versión del mesmu en soporte informáticu, formatu Word. Los trabayaos van presentar na sede de la Procuradora Xeneral del Principáu d'Asturies, na Plaza de Riego 6, 33003, Uviéu-Asturies. Nel sobre va constar el nome “Cátedra Amparu de Drechos y Llibertaes”, la denomación del Premiu y en nengún casu, la identidá del autor.
El plazu de presentación de los trabayos entama'l día 3 de setiembre y remata’l día 3 d'ochobre de 2012.El Xuráu ta compuestu pola Procuradora Xeneral del Principáu d'Asturies y los miembros del Conseyu de Direición de la Cátedra d'Amparu de Drechos y Llibertaes. El premiu va otorgar al trabayu que llogre la mayoría de votos de los miembros (presentes) del Xuráu. En casu d'empate, va decidir el votu calidable de la Procuradora Xeneral. Correspuende al Xuráu la llibre interpretación de les presentes bases.
El fallu del xuráu, que va ser inapellable, va faese públicu na web de la Procuradora Xeneral enantes del día 15 de payares apurriéndose’l premiu nun actu públicu na sede d'esta institución.

Fonte: Asturnews

6 comentarios:

  1. Amás de DRECHOS y LLIBERTAES ye bonu, oportunu, y hasta necesariu (pa dalgunos) recordar que siempres a cada drechu, pa poder esfrutar de llibertaes, correspuénde-y una OBLIGACIÓN pa colos demás y pa consigo mesmu. Y ye que naide fala de obligaciones, solo de drechos y llibertaes, que ta perbién, pero falta complementariamente la segunda parte que ye tan importante como la primera, "sine qua non".

    ResponderEliminar
  2. ¿tamién ye aplicable esa obligación pa los drechos humanos?

    ResponderEliminar
  3. Efeutivamanete, tamién.

    ResponderEliminar
  4. va ser que ye una obligación tar vivu y si ún muerre ye delitu.

    ResponderEliminar
  5. Tien gracia'l razonamientu d'equí enriba, sí señor.

    ResponderEliminar
  6. ¿Falar de drechos?
    Nun sé porqué recuérdame los "drechos" o meyor los "torcíos" de el electores asturianos de cara a los pésimos políticos antillingua que mos representen. Agora como antes d'oficialidá na de na. Tócanos otra
    Tócanos otra ronda d'ayu y agua.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.