7/3/12

CHA va denunciar al Gobiernu Aragón énte Europa por nun cumplir la Carta de les Llingües Minoritaries



CHA denunciará al Gobierno de Aragón ante Europa por incumplir la Carta de las lenguas minoritarias / CHA denunziará á o Gubierno d’Aragón debán d’Europa por incumplir a Carta d’as luengas minoritarias

El Presidente de CHA, José Luis Soro, advierte, ante el anuncio del Gobierno de Aragón de limitar más todavía la Ley de Lenguas, que se vulnera “la lógica de lo que existe en realidad en Aragón, el Estatuto de Autonomía y la Carta Europea de las Lenguas regionales y minoritarias”.
O Presidén de CHA, José Luis Soro, albierte, debán de l’anunzio d’o Gubierno d’Aragón de limitar más encara a Lei de Luengas, que se bulnera “a lochica d’o que esiste en reyalidá en Aragón, o Estatuto d’Autonomía e a Carta Europeya d’as Luengas rechionals e minoritarias”.
CHA denunciará en el Consejo de Europa las previsiones del Gobierno de Aragón respecto a la Ley de Lenguas porque vulneran la Carta Europea de las lenguas minoritarias. José Luis Soro, Presidente de CHA, considera que la política de recortes también ha llegado a los derechos lingüísticos de los aragoneses/as y explica que “no solo se está produciendo el incumplimiento de una Ley aprobada sino que se anuncia un cambio que restringirá todavía más el derecho a usar y aprender las lenguas de Aragón”.
La denuncia que se presentará en los próximos días en el Consejo de Europa tiene como objetivo demostrar que el Gobierno de Aragón está incumpliendo la Carta Europea de lenguas minoritarias que ratificó el Estado español. Esta normativa europea reconoce aquellas lenguas oficiales y también aquellas que los Estatutos protegen, como sería el caso de Aragón. En este sentido, las pretensiones del PP-PAR, “en una muestra de complejos y miedos ante lo que supone una riqueza cultural”, vulnerarían los puntos del artículo siete, que habla de fomento de las lenguas, empleo de las mismas, reconocimiento de las mismas como riqueza cultural…
José Luis Soro confía en que “el Consejo de Europa pueda dar un toque de atención al PP-PAR para advertirles de que las políticas que pretenden poner en marcha van en contra de la un Tratado internacional”.
El Estatuto de Autonomía de Aragón reconoce la existencia de lenguas y modalidades lingüísticas. Por lo tanto, hablar sólo de modalidades lingüísticas como pretende el Gobierno PP-PAR, es contrario a lo que el propio Estatuto reconoce. La amenaza de eliminar la posibilidad de que los aragoneses/as puedan dirigirse a las Administraciones en cualquiera de las tres lenguas vulnera también directamente el Estatuto de Autonomía.
..................................................................................

CHA denunziará en o Consello d’Europa as prebisions d’o Gubierno d’Aragón respeuto á ra Lei de Luengas porque bulneran a Carta Europeya d’as luengas minoritarias. José Luis Soro, Presidén de CHA, considera que a politica de retalles tamién ha plegato á os dreitos lingüisticos d’os aragoneses/as y esplica que “no solo ye produzindo-se o incumplimiento d’una Lei aprebata sino que s’anunzia un cambeo que restrinchirá más encara o dreito á fer serbir e aprender as luengas d’Aragón”.
A denunzia que se presentará en os prosimos días en o Consello d’Europa tiene como oxetibo amostrar que o Gubierno d’Aragón ye incumplindo a Carta Europeya de luengas minoritarias que emologó ro Estato español. Ista normatiba europeya reconoxe aqueras luengas ofizials e tamién aqueras que os Estatutos protechen, como estarba o causo d’Aragón. En iste sentito, as pretensions d’o PP-PAR, “en una muestra de complexos e medranas debán d’o que suposa una riqueza cultural”, bulnerarban os puntos de l’articlo siete, que fabla d’o fomento d’as luengas, emplego d’as mesmas, reconoximiento d’as mesmas como riqueza cultural…
José Luis Soro confita en que “o Consello d’Europa pueda dar un toque d’atenzión á o PP-PAR ta albertir-les de que as politicas que gosan meter en marcha ban en cuentra d’un Tratato internazional”.
O Estatuto d’Autonomía d’Aragón reconoxe a esistenzia de luengas e modalidaz lingüisticas. Por lo tanto, fablar nomás de modalidaz lingüisticas como pretende o Gubierno PP-PAR, ye contrario á lo que o propio Estatuto reconoxe. A menaza d’eliminar a posibilidá de que os aragoneses/as puedan endrezar-sen á ras Almenistrazions en cualsiquiera d’as tres luengas bulnera tamién direutamén o Estatuto d’Autonomía.

6 comentarios:

  1. chá-chá-chá, uno, dos, tres, cuatro, cinco,seis, siete, ocho, nueve, ¡mambo!

    ResponderEliminar
  2. Col CHA nun se xuega, home, más respetu coles coses series.

    ResponderEliminar
  3. chá, mambu y bachata... ¿contentu?

    ResponderEliminar
  4. A dalgunos davos poles dances y los sones tropicales, lo que nun ta nada mal, non señor.

    ResponderEliminar
  5. Sí rapaz, esto ye parecío al cha cha cha del tren.

    ResponderEliminar
  6. Más seriedá que l'asuntu merecer, home.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.