28/9/10

Asoleyen "El Llumbreiru" númberu 22


Furmientu espubliza un númberu nuevu d’«El Llumbreiru»

L'asociación cultural zamorana Furmientu acaba de publicar un númberu nuevu (el ventidós) de la revista El Llumbreiru. Nél faise un repasu de la situación del asturllionés en Llión y Zamora y apúrrense les últimes novedaes lliteraries. Esta espublización pue descargase de baldre de la so páxina web (http://www.furmientu.org/).

Nesta edición pueden atopase, ente otres más coses, informaciones y artículos sobre’l V Concursu de Vocabularios Tradicionales o la lliterarura n'asturllionés de Zamora (por Severino Alonso); un trabayu sobre los nomes de cais y places en llionés ne la comarca de Sayago (por J. Alfredo Hernández), amás d’un editorial y la resolución de la sopa de lletres del númberu anterior.

El nome escoyíu pa la revista, El Llumbreiru, un caricós que s'usaba p'allumar antaño, tien tamién el significáu simbólicu d'echar lluz sobre'l patrimoniu cultural inmaterial de la zona. Al empar, trátase d'una pallabra típica y mui conocida de les variedaes llingüístiques llioneses del oeste de Zamora y que reflexa dellos de los rasgos fonéticos más carauterísticos del llionés occidental.

Fonte: Estaya d'asturianu

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.