30/6/09

Entamó la XIII edición del "Correllengua"


La XIII edición del Correllengua, organizada pola Coordinadora d'Associacions per la Llengua (CAL), entamó con un homenaxe al escritor Manuel de Pedrolo, que consistió nuna ufrienda floral na so casa natal, nel Castell de l'Aranyó en La Segarra (Lleida).

D’esti mou, la CAL avanzóse a la conmemoración del XX aniversariu de la muerte d’ún de los escritores más universales de la lliteratura catalana que, según remarcó, "siempres" se caltuvo fiel al territoriu. La xornada anicióse cola ofrenda floral y, dende ellí, la comitiva desplazóse fasta Cervera onde tuvo llugar un pasucais colos grupos 'Els Carranquers' y la 'Colla Gegantera de Cervera', col cabezudu de Pedrolo como protagonista cimeru. Llueu, nel patiu la Universitat de Cervera construyóse un mosaicu xigante de los territorios de fala catalana como preludiu de los actos oficiales. Dempués, aportó la “Flama del Correllengua” y lleóse un manifiestu, ellaboráu pol escritor y periodista Víctor Alexandre. Más sero, actuaron los cantautores Jaume Calatayud y Vicente Monera col espeutáculu 'Mai no és de nit', un recital poético-musical.

(Fonte: La Vanguardia)

1 comentario:

  1. Y en Asturies ¿qué? nun facemos na de na, solo falar, eso sí reuninos una vegada al año n'el Campoamor dempués d'un paseín per la capital tocando la gaita y ¡pa casina! pal año que vien más y meyor. Asina tamos con la nosa llingua.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.