31/5/09

Escueles baleares pola llingua catalana


Más de 500 persones y 60 colexos de Mallorca participaren na 25a edición de la Trobada d’Escoles Mallorquines, na defensa del enseñu integrador en catalán.
Col convencimientu de que la integración llingüística en catalán ye una ferramienta pedagóxica que furrula nes escueles de les Islles, cellebróse la 25ª Trobada d'Escoles Mallorquines.
L’envís asoleyáu yera que neños, pás y profesores compartieren un dia d'actividaes centraes na conocencia de la cultura popular y la llingua catalana. Una mena de defender que "el modelu educativu de los nuesos colexos ha ser en catalán y arreyáu al mediu", desplicó’l portavoz del movimientu d'Escoles Mallorquines.

L’eventu amuesó que los mayestros, les families y les futures xeneraciones de ciudadanos d'estes islles, ensin tener en cuenta’l so llugar d'orixe, son quién a deprender y convivir en catalán como llingua vehicular.

El movimientu d'Escoles Mallorquines dio anuncia que “s’entamó una estrencha rellación cola Federació d'Escoles Valencianes y cola asociación Òmnium Cultural de Catalunya", que permitirá que los escolinos de les Baleares participen en certámenes y n’eventos organizaos por estes agrupaciones, como’l concursu lliterariu que na pasada edición axuntó más de 70.000 rellatos en català escritos polos escolares.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.