17/5/09

L'hemisferiu drechu del cerebru muévese colos idiomes


Un equipu d’investigación de la Universidad de La Laguna espublizó un estudiu nel qu’amuesen cómo s’activen partes del cerebru demientres el deprendizaxe d’idiomes, y nel que se confirmen les teoríes que rellacionen l’hemisferiu drechu col procesamientu d’otres llingües. La investigación espublizóse na revista científica Second Language Research. Nel estudiu, analizóse cómo’l cerebru procesa información sensorial en xeres d’altes estayes, como la perceición artística, al tratase d’un llinguaxe estremáu al propiu. Pa ello utilizaron la información contenida na actividá llétrica de les neurones de la corteya cerebral, que se rexistra per aciu sensores colocaos esternamente sobre la tiesta.Los investigadores analizaron nesti casu la rempuesta d’una serie d’estudiantes de la Universidá de Viena, cuyu llinguaxe nativu ye l’alemán, al escuchar un testu n’inglés.

"El nuesu envís yera comprobar una hipótesis nomada eficiencia cortical, según la cuala cuando ún deprende a realizar una xera complexa, como procesar el llinguaxe o montar en bicicleta, vuélvese automática porque nel procesu de deprendizaxe fórmense conexones ente les árees del cerebru implicaes que faen que la información se tresmita de mena efectiva y cuasi inconsciente ente elles cuando se fai la xera", afiten los investigadores.

Comprobóse qu’aquellos estudiantes que teníen un altu nivel d’inglés y que pasaren más de seyes meses nun país de fala inglesa procesaben la información nesa llingua d’una mena mui asemeyada a como procesaben la so propia llingua, l’alemán.Por embargu, los estudiantes con baxu nivel d’inglés teníen qu’utilizar de mena estensiva l’hemisferiu drechu, que xeneralmente nun s’usa pa procesar la llingua materna.Estes diferencies yeren más evidentes na parte de la señal cerebral que reflexa’l procesamientu más rápidu d’información, a velocidaes de menos d’una décima de segundu, lo que corrobora la hipótesis de que’l deprendizaxe y l’automatización de les xeres fai’l procesamientu más eficaz.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.