5/5/09

CHA denuncia en Bruxelles l'abandonu del aragonés y del catalán


Representantes de Chunta Aragonesista (CHA) reuniéronse en Bruxelles con miembros del gabinete del comisariu de Multillingüismu, Leonard Orban, y col eurodiputáu d’Eusko Alkartasuna, pa denunciar "l’abandonu" del aragonés y del catalán por parte del Gobiernu d'Aragón.


El portavoz de CHA algamó’l "firme sofitu de les instituciones europees" na defensa de la diversidá llingüística. Amás, l’Executivu comunitariu desplicó a los representantes de la Chunta qu’esiste la posibilidá d’algamar financiación europea pa la proteición de llingües minoritaries.

Alcordóse que'l Gobiernu d’Aragón ye l’únicu responsable del abandonu del aragonés y del catalán por nun tener remitío a les Cortes el proyeutu de llei de llingües minoritaries, pesia llevar prometiéndolo 10 años y qu’Aragón "ye ún de los pocos exemplos nos qu’un Gobiernu autonómicu tá faciendo política a la escontra de la so propia llingua".

2 comentarios:

  1. Ai...! qué cara gasten dalgunos!

    Estos de la CHA pasen de la Llei de Llingües -nin siquiera sofiten tampoco la oficialidá-, pero cuando lleguen les eleiciones...bien que s'echen p'alantre!

    Aragón ye trillingüe!

    http://puyalon.files.wordpress.com/2009/04/originalpantones.jpg

    ResponderEliminar
  2. Alguns aragonesos, per tal de no acceptar que es pot ser aragonès i parlar català, són capaços de sacrificar el seu propi idioma. Bé, ja el van abandonar fa 400 anys, ara només cal deixar-lo morir.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.