18/5/09

"Aragón ye trilingüe" manifestóse pola Llei de Llingües



La coordinadora “Aragón ye trilingüe”, coleutivu qu’esixe l’aprobación de la Llei de Llingües y la defensa del usu del aragonés y el catalán como llingües propies Aragón, manifestóse esti sábadu en Zaragoza.

La coordinadora, denunció que la situación de las llingües d’Aragón “ye precaria”. “El Gobiernu d’Aragón tien constancia d’esta situación y prometió una Llei de Llingües en menos d’un añu de llexislatura, y llevamos dos; la llei de llingües ta conxelada. Tenemos que llograr qu’esta situación camude nes estayes social y llexislativa”. Nesti sen, dende esta convocatoria, quier treslladase un interés cultural a los ciudadanos, “qu’haiga información, porque munches vegaes cola tema de las llingües algamen sentimientu políticu ya identitariu. Tien que ser cultural, que la xente llea, viaxe y comprebe nes propies fasteres lo qu’hai”, afiten.

Pel so llau, l’Asociación Cultural del Matarraña, criticó que “Aragón ye la única comunidá española que nun cumple la Constitución no que se refier a les llingües, porque l’artículi terceru diz que les otres llingües tamién sedrán oficiales nos sos correspondientes territorios d’alcuerdu colos sos estatutos”. Añedió que l’estatutu aragonés “tovía nun reguló un res y nun se cumple la constitución. Pesia que la llei del padrimoniu aragonés tamién reconoz como llingües propies al aragonés y al catalán, amás del castellanu”.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.