31/3/17

Prográmense nueves sesiones de los clubes de llectura “Una habitación propia” y de la Biblioteca Bárganos Candamo d’Avilés


   El Club de Llectura “Una Habitación Propia” y el de la Biblioteca Pública Municipal Bárganos Candamo volvieron esta selmana a l’actividá, con dos talos alcuentros, esti llunes 27 y el martes 28, respectivamente.
  La Conceyalía d’Igualdá del Conceyu d’Avilés entamó pa esti llunes 27 de marzu la octava sesión del Club de Llectura “Una habitación propia” del cursu 2016-2017. Nesta temporada, que va desenvolvese hasta mayu sol títulu xenéricu de “Qué cunten el escritores. Sobre relatos y cuentos”, cada xunta tuvo dedicada a los relatos de dellos autores marcaes por una temática común.
  El programa de la cuarta sesión del añu englóbase sol denominador “Los cuentos de faes. Reescritura feminista” y centróse nel analís del llibru de relatos de Angela Carter “La cámara sangrienta”. Na sesión participó Carolina Fernández Rodríguez, profesora titular de lliteratura en llingua inglesa na Universidá d’Uviéu que se doctoró con una tesis sobre cuentos de faes feministes.
  L’alcuentru tuvo llugar a les 17 hores de la tarde nel Centru de Documentación de Muyeres allugáu nos Servicios Municipales de la Muyer del Edificiu Fueru (C/ Fernando Morán, 26-planta baxa). Pa poder allegar a estes reuniones foi necesariu lleer antes los testos.
  La obra de la novelista inglesa Angela Carter caracterízase por cuestionar les verdaes úniques, escluyentes, oficiales y sagraes, que na so producción corresponden col Mitu y con toes aquelles sociedaes ya ideoloxíes que torguen la llibertá del ser humanu. L’aspeutu más estudiáu de la producción carteriana foi, ensin dulda y con razón, el feminista. Como l’autora manifestó, el feminismu reflexar en tolos aspeutos de la so vida y nun se puede disociar de la so forma d’escribir. Narradora de relatos curtios, cultivó tamién el periodismu y l’ensayu, foi guionista, profesora, y destacó como novelista reiteradamente premiada; ente otres actividaes, tradució la obra cuentística de Charres Perrault a la veríes.
Laura Castañón nel Club de Llectura de la Biblioteca Bárganos Candamo
  Pela so parte, el Club de Llectura de la Biblioteca Pública Municipal Bárganos Candamo axuntóse esti martes, 28 de marzu, nel edificiu de La Noria, pa comentar la obra “Dexar les coses nos sos díes”, de Laura Castañón, cola presencia de la mesma autora, quien analizó al pie de el llectores y llectores asistentes la que foi la so primer novela, una obra de personaxes y hestories enxareyaes, el relatu d’una saga familiar, capaz de recrear al empar episodios de la hestoria d’España del sieglu XX.
  La so protagonista, Aida, una periodista na cuarentena, vive encegolada con atopar los restos del so güelu, asesináu mientres la Guerra Civil. Pa ello reconstrúi la hestoria de la so familia, los Montañés, desque s’afincaron n’Asturies a principios del sieglu XX pa trabayar nes esplotaciones mineres del marqués de Comillas, paradigma del paternalismu industrial nuna redolada solmenada pol movimientu obreru.
Laura Castañón (Mieres, 1961) dirixe talleres lliterarios ya imparte cursos de creación lliteraria dende mediaos de los años ochenta. Trabayó en radiu y televisión, foi xefa de prensa en distintes ediciones de la Selmana Negra de Xixón y desenvolvió llabores de programación cultural y comunicación empresarial. Publicó artículos, poemes y relatos, amás d’un llibru infantil tituláu “La neña que tenía solombra de serena” (Júcar, 1987). Fonte: asturnews.com

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.