9/1/17

Namái unu de cada diez españoles ta deprendiendo un idioma extranxeru

Na imaxe, alumnos nun colexu

   Solo unu de cada diez españoles mayor de 18 años estudia na actualidá dalgún idioma estranxeru, a pesar de que casi’l 95% d’ellos almite que conocer otra llingua tien muncha o bastante importancia. Son datos del Barómetru d’avientu del CIS, publicáu nel entamar del añu, y basaos en 2.466 entrevistes realizaes a mayores d’edá de dambos sexos.
  El 87,4 % de los encuestaos respondió que non a la entruga de si ta deprendiendo agora dalgún idioma estranxeru y, del 11,4% que respondió que sí, la mayoría (77,9%) ta estudiando inglés, llingua siguida pol francés (11%) y l’alemán (7,8%).
  El motivu principal pol que el españoles estudien una llingua estranxera ye porque creen que lo precisen pal so trabayu (61,2%) ente que un 26,3% facer porque-yos gusta aprender idiomes.
  Sicasí, ente los qu’aseguren que falen dalgún idioma, solo’l 19,4% afirma nun tener nenguna dificultá pa caltener una conversación informal n’inglés (19,3% en francés) y namái’l 28,4% (27,3% en francés) diz que puede realizar compres, preguntar una dirección o consumir daqué nun chigre o restorán. Ello ye que la encuesta pon de relieve qu’un 59,8 % de el españoles nun fala nin escribe nin llee l’inglés y un 78% tampoco en francés.
  A pesar d’ello, casi un 70% asegura nun sentise perxudicáu o nuna situación de desigualdá a lo llargo de la so vida llaboral o nos sos estudios por non falar un idioma estranxeru. Per otru llau, casi’l 40% de los encuestaos cree que’l sistema educativu español da “poco” o “nenguna importancia al estudiu d’idiomes estranxeros frente a un 54,8% que considera que se-y da “muncha” o “bastante”.
  Ente les asignatures que los encuestaos consideren que tienen más importancia na formación d’una persona, l’inglés ocupa’l segundu llugar tres les matemátiques. Solo’l 30% de los encuestaos pol CIS asegura tener fíos y la mayoría (72,6%) llévalos a un centru públicu y valoren la enseñanza d’idiomes que reciben como “bien bona” o “bona”. Anque pa perfeccionar los idiomes, más de la metá de los padres unvien demientres un añu a los sos fíos a un país estranxeru y como segunda opción escueyen contratar clases particulares nuna academia o con un profesor.
  Respectu al nivel d’idiomes de los proxenitores de los encuestaos, una amplia mayoría (87,6% de los padres y 90,1% de les madres) nun falen o falaben nengún idioma estranxeru. Per otra parte, dempués del alemán, l’idioma más estudiáu polos españoles ye l’italianu (2,8%), casi al par col xaponés (aprender el 2,1%), siguíu del árabe (1,4%) y del chinu y rusu (dambos con un 1,1%).
  Ente los españoles que falen dalgún idioma estranxeru, casi la metá (47,4%) depréndenlu nel colexu o nel institutu; un 23,5% con profesor particular o nuna academia y el 11,2% por aciu una estancia fora d’España. Namái pal 17,4% de los encuestaos la conocencia de los idiomes ye l’aspeutu más importante p’atopar trabayu, pos asitien la esperiencia profesional o la formación académica percima d’ellos.                        Fonte: asturnews.com

7 comentarios:

  1. Son datos bien llamativos y dignos de ser tomaos bien en cuenta pal presente y pal futuru próximu.

    ResponderEliminar
  2. Nun sé qué pasa pero el españoles, polo xeneral, nun llevamos bien colos idiomes y sobremanera col inglés.

    ResponderEliminar
  3. Ante esti estudiu... ¿va ser que los distintos sistemes d'estudios sobre llingües estranxeres que tuvimos hasta agora nun fueron eficaces?, ¿va ser qu'hasta apocayá el españoles nun amosemos enforma interés nello?, o ¿va ser que nun tamos bien dotaos pa ello?

    ResponderEliminar
  4. Más molición cultural por favor, más idiomes, más llingües.

    ResponderEliminar
  5. Cómo vamos rellacionanos y a trabayar coles empreses de fora si nun apoderamos l'inglés, l'alemán, el francés, l'italianu, y polo xeneral les llingües estranxeres.

    ResponderEliminar
  6. Sí que ye dafechu necesariu o meyor entá imprescindible nun mundu globalizáu como l'actual apoderar dalguna o delles llingües de dominiu mayoritariu mundial, inclusive'l chinu y el xaponés, esto ye llingües universales; amás de les ninorizadas qu'esi ye otra tema bien distinta.

    ResponderEliminar
  7. Los idiomes son, constitúin, l'asignatura pindia del español mediu polo qu'hai que lluchar bien duru nesti sentíu dende la más tienra infancia tantu na escuela como nos llares.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.