25/5/14

Sherlock Holmes, en "El gran teatru del mundu" de RPA


 
Sherlock Holmes na RPA

    L'espaciu 'El gran teatru del mundu', que s'emite los sábados a les 22 hores en RPA, presenta una versión n'asturianu de 'Un escándalu en Bohemia', aventura de Sherlock Holmes dirixida por Dolfo Camilo Díaz y protagonizada pol actor Luis Barrera, nel papel del popular detective inglés, y pola actriz corverana María López Barrio, como Irene Adler.

    L'argumentu trata sobre un noble enmascaráu que pide a Holmes y Watson que salven a una de les cases reales d'Europa de la ruina; una historia de cómo un gran escándalu amenazó con afectar al Reinu de Bohemia y cómo los meyores planes de Sherlock Holmes foron derrotaos pol inxeniu d'una muyer, Miss Irene Alder.

   Camilo Díaz, que pon la voz a Watson, avanza una producción d'una hora de llargor "mui cinematográfica, con munchu ritmu y especialmente axustada al orixinal de Conan Doyle". D'igual forma, anuncia que nel programa va entrevistar a Eladio de Pablo, direutor de la Escuela Superior de Teatru d'Asturies, y a Alejandro Calvo, viceconseyeru de Cultura.           Fonte:  Asturies.com

4 comentarios:

  1. Va faciéndose'l camín de la oficialidá, anque bien lentu.

    ResponderEliminar
  2. Paez que quier dicir lal RTPortuguesa en llugar de l'Asturiana, pero gana terrén pal asturianu día ente día. ¡Ánimu y p'alantre!

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.