7/12/15

Más actividaes de cai, cine y xoven Escena pa Navidá, Avilés


  El Conceyu d’Avilés ameyora la programación navidiega d’esti añu con más actividaes de cai, un ciclu de cine infantil y xuvenil y la recuperación del ciclu de teatru xovenEscena.
  Tamién se va celebrar una ventena de torneos y actividaes deportives, ente les que destaquen el Tornéu Internacional de Balonmanu “Ciudad d’Avilés” (18 al 20 avientu), la San Silvestre del 31 d’avientu -qu’anguaño inclúi una Exhibición de Marcha Nórdica- o’l Troféu Natación “La Madalena”.
  Les conceyalas de Cultura y eventos, Yolanda Alonso y Ana Hevia, presentaron esta selmana’l programa completu d’actividaes, qu’entamaben darréu col encendíu del llume navidiegu de cais y places del cascu urbanu y la decoración ornamental de la plaza d’España y les portalaes.
  Repiten nel programa eventos clásicos como’l Mercadín de Navidá, la feria d’Avientu, Imaxina, la Esposición de Belenes o la Cabalgata. Ya incorpórense títeres, musicales, recitales de villancicos y el tren navidiegu
  Una ventena de torneos y actividaes deportives, ente les que destaquen el Tornéu Internacional de Balonmano “Ciudad d’Avilés” (18 al 20 avientu), la San Silvestre del 31 d’avientu -qu’anguaño inclúi una Exhibición de Marcha Nórdica- o’l Troféu Natación “La Madalena” (4 y 5 xineru).
  Xovenescena vuelve con dos propuestes escéniques pa los más nenos nel Palaciu Valdés: “Tragasueños” y “Tom Sawyer, detective”, dambes sofitaes pol públicu y la crítica: Premiu de la Crítica al Meyor Espectáculu Familiar 2014 y Premiu del Teatru Musical 2015, respetivamente.
  El nuevu ciclu de cine infantil y xuvenil inclúi 5 proyecciones na Casa de Cultura a les 12 hores Equí pue vese’l programa completu d’actos.                             Fonte: asturnews.com

10 comentarios:

  1. Infancia y xuventú ye la clave de la salú y futuru de la llingua asturiana.

    ResponderEliminar
  2. N'Avilés hai un programa bien completu pa les vacaciones de Navidá.

    ResponderEliminar
  3. Las espocisiones de belenes, loso villancicos, y la cabalga de Reyes Magos ye daqué bien importante pa neños (y mayores) que nun se puede dexar perder, ye daqué tradicional.

    ResponderEliminar
  4. Ye impotante física y anímicamemte pa munches, munches persones.

    ResponderEliminar
  5. Vamos ver, lo nueso nun ye nin Santa Claus nin Pá Nöel, non les vacaciones d'iviernu, nin nada d'eses coses rares. Tamos nel occidente greco-romanu y de cultura judeo-cristiana dende va bien de sieglos. Polo que lo nueso ye la Navidá, los Reis Magos, y les vacaciones de navidá, lo de siempre, lo de tola vida,. con perdón de los ¿progres? y los que quieren rompelo tou y faelos tou de nuevu... al so gustu, claro. Esto ye los "llistos" que tou lo pretenden barruntar., pero que nun saben nin quien, nin d'ónde vienen, nin cómo se llamen.

    ResponderEliminar
  6. Échase enforma en falta l'ausencia de villancicos sonando poles cais, árees comerciales, etc. Esto agora ye tou bien light, bien escafeináu, hai que dar gustu a les modes y a les persones que vienen de fora con otres creencies primero que a los d'equí de tola vida.

    ResponderEliminar
  7. Los belenes y los villancicos nun son xóvenes guapos nin modernos, Marga. El to nun yes progre yá tas bien anticuada.

    ResponderEliminar
  8. Les nueves idees y la moda que dellos grupúsculos ignorantes traten d'imponer tantu en política como en llínea de pensamientu y d'usu a tolos niveles ye que non tradicional ye vieyu y feu, malu y ensin sentíu. Según ellos lo que mola, lo bono, y lo namá interesante ye lo nuevu, lo guapo, lo nuevo. Lo demás esto ye la esperiencia, lo que favoreció lo qu'agora tenemos (y tienen ellos mesmos ensin trabayalo nunca y ensin saber cómo faelo), inclusive los que lo fixeron con tabajo, sudu y llárimes non vale, al cestu de los papeles porque nun sirve pa nada.

    ResponderEliminar
  9. Dellos valientes atenten contra les tradiciones de los nuesos mayores y de munchos de nós pero coles idees, el costumes y los usos de el siguidores de la media lluna cuésense, nun s'atreven nin a mirar de regüeyu, estos moderrnos de mentira cáguense de mieu.

    ResponderEliminar
  10. Ye que siempres los hubo sabichegos de salón, valientes de pacotilla, valientes de llaboratoriu priváu, y resabiaos rabiosos por tenelo tou gratis y ensin esfuerzu nengunu.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.