Belén Fernández González repite como merecedora de la Bullada de Purpurina
La Coordinadora Ecoloxista d’Asturies dio a conocer esti llunes, Día de los Inocentes, la persona o entidá merecedora del so antipremiu la ‘Bullada de Purpurina’. La conseyera Belén Fernández González lleva otra vegada un gallardón que yá ganara nel 2005.
Ésti “reconoz el llabor y aiciones d’empreses, instituciones y alministraciones que más destacaren nel so llabor contra la conservación de la naturaleza y el mediu ambiente asturianu” y dende hai ventitrés años se falla’l 28 d’avientu. Nesta ocasión taben nominaos xunto cola conseyera d’Infraestructures, Ordenación del Territoriu y Mediu Ambiente, l’Autoridá Portuaria d’Avilés, Arcelor-Mittal, Orovalle –enantes Kinbauri–, HC-EDP Energía y la papelera ENCE.
Finalmente Belén Fernández González llevó la XXIII Bullada de Purpurina por “una xestión malísima al llombu de les necesidaes d’Asturies y les asturianes, llegando a superarse nesta so cuarta llexislatura”. Asina, en 13 años algamó que’l país continúe como ún de los “más contaminaos d’España; los que menos reciclemos; que sigamos incumplimiento la direutiva d’agües residuales al arramar más de la méta de les agües de la población ensin depurar”, amás de que la socialista “siga apostando por la peligrosa incineradora por más sentencies que pierda”.
A ello la Coordinadora Ecoloxista d’Asturies suma la so postura de negativa continua con respeuto a los esmolecedores datos de contaminación del aire por partícules, la falta d’información ambiental, la so postura a favor de les empreses contaminantes y la comunicación inesistente y “despreciu” que caltién colos grupos ecoloxistes.
Fonte: asturies.com
Fonte: asturies.com
Lleves una mochila con un récord bien meritoriu, paisana Belén.
ResponderEliminarFernández ¡campeona!
ResponderEliminarBona carrera política Belén, namás qu'eso política d'obediencia al xefe y a medrar.
ResponderEliminar...y el pueblu, pa la próxima.
ResponderEliminarEsta ye de la mesma tribu política que l'anterior conseyera d'educación qu'en gloria tea. Agora obediencia ciega a los dictaos del partíu y, a esperar un próximu cargu que-y dexe folgar y rucar cómodamente del erariu públicu.
ResponderEliminar