17/5/15

La reivindicación de la oficialidá en Twitter llegó a más de 500.000 persones nel Día de les Lletres Asturianes y xornaes posteriores

Un informe d’Iniciativa pol Asturianu amuesa la repercusión importante que tuvo la reivindicación de la oficialidá na rede social Twitter mientres el Día de les Lletres Asturianes y les xornaes posteriores. Ésta llegó a más de 500.000 persones de tol mundu, asitiándose’l númberu de vegaes que se vieron los tweets cola etiqueta #Oficialidá en 1,6 millones.
Rubén Llames, secretariu de la organización, encargóse de face esti estudiu que rexistra los datos del vienres, cuando se celebró’ Día de les Lletres Asturies, y de les xornaes posteriores hasta ayeri. L’informe amuesa que la reivindicación llegó a más de 500.000 persones gracies a los tweets llanzaos dende Asturies y otros puntos del globu, destacando na Península Ibérica Madrid, Catalunya y Euskadi, y más lloñe, Inglaterra, Estaos Xuníos, Brasil, Chile, México y Venezuela. El total d’impresiones, esto ye, númberu de vegaes que se vieron los tweets, algama los 1,6 millones en tol mundu.
El tweet de mayor repercusión foi’l de Paula Rojo, yá que cuenta con más de 129.000 siguidores nesta rede social. La cantante mierense escribió’l vienres “Pa mí el #DiaDeLesLletresAsturianes nun ye solo hoy! Yo falo n'asturianu! #Oficialidá #Ya #orgulloAstur #asturies”. “Dende Iniciativa pol Asturianu tamos mui satisfechos col protagonismu que tuvo y sigue teniendo nestos díes de campaña la reivindicación de la #Oficialidá del asturianu”, apunten dende esta organización, cola cuenta con más siguidores en Twitter de les qu’usen l’asturianu dafechu (2.664), qu’añade qu’esta repercusión “nun fai más que confirmar la demanda social cada vegada mayor pa que se reconoza a la llingua asturiana col estatus d’oficial, única forma de consiguir que se ponga en marcha un camín de midíes que garantice la supervivencia del asturianu y el reconocimientu de los derechos de los falantes d’asturianu”.
Fonte: Asturies.com

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.