29/5/15

La Xunta Eleutoral ve irregularidaes pero non pa invalidar les eleiciones

  La retirada de les papeletes d'Andecha Astur nun ye motivu pa la Xunta Eleutoral pa invalidar les eleiciones pese a ver irregularidaes. La formacion nacionalista recurre esta decisión.
  La Xunta Eleutoral considera que nun hai base llegal pa la impugnación de les eleiciones, aunque sí irregularidaes, refiriéndose únicamente al Conceyu de Xixón y non a toda Asturies, comu Andecha Astur espresa na impugnación presentada. Asina, la organización presentó un recursu apurriéndo entá más información y desixendo-y a la Xunta Eleutoral "la realización de les oportunes investigaciones a la fin de concretar l’amplitú y duración de los fechos denunciaos, y la valoración de la repercusión de los mesmos de forma direuta ya indireuta, enantes de desentendese de la impugnación".
  Andecha Astur entiende que con esta postura, la Xunta Eleutoral busca "tapecer el problema y desentedese d’elli" en cuenta d'investigar los fechos denunciaos y aplicar el regalmentu de la Llei Orgánica del Rexime Eleutoral Xeneral (LLOREG).                                             Fonte: asturies.com

3 comentarios:

  1. Hubo papeletes aunque nun n'asturianu y por eso nun lo anulen.

    ResponderEliminar
  2. Nomar irregularidaes a la represión de la llingua propia del país ye tapecer la marxinación na que ta somorguiada.

    ResponderEliminar
  3. Andecha Astur tien razón en quexase énte la discriminación eleutoral pola mor de la llingua emplegada.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.