• ¿Dalguna vegada díxote un policia que-y fales en castellán porque nun tien obligación d’atendete en valencianu?
• ¿Entrugasti nuna tienda’l preciu d’un productu en valencianu y te sentisti ignoráu?
• ¿Enxamás topaste denguna carta nun restaurante redautada dafechu en valencianu?
• ¿Refugaron notificate en valencianu una resolución xudicial, de l’alministración llocal o autonómica?
• ¿Qué camientes que sedría útil facer pola promoción y usu del valencianu en cualesquier ámbitu?
• ¿Tas satisfechu pol bon usu que se fai del valencianu na to llocalidá? ¿Quies felicitar pol so llabor de promoción llingüística a dalguna entidá o persona?
Si te ves reflexáu en cualesquier de les situaciones anteriores, y quies efeutuar dalguna quexa, suxerencia o, a la escontra, que se felicite a dalguna persona o entidá, ponemos al to serviciu’l TELÈFONU DE LA LLINGUA.
¿Y qué fadremos?
1.- Recibir y tramitar les tos quexes, por nun tenese respetaos los drechos llingüísticos. Les quexes tresmitiránse a los organismos competentes, instanlos a que se tomen midíes correutores que torguen una nueva discriminación, proponiéndo-yos aiciones positives a propósitu d’ello y faciendo un siguimientu de la evolución y/o resolución del conflictu. Y cuando la gravedá del casu asina lo aconseye, aniciaránse los procedimientos llegales, alministrativos o xudiciales que faigan falta.
2.- Asesoramientu y atención de consultes. Informarémosvos de cualos son los drechos llingüísticos que mos amparen, y vos ufriremos asesoramientu sobre como exercitalos.
3.- Espublizaremos les bones y les males prautiques llingüístiques. Añalmente espublizaremos un informe nel que recoyeremos les vueses denuncies y quexes, asina como aquelles infraiciones y ataques de los cualos sepiamos, y de los sos responsables. Y neto difundiremos el llabor positivu, felicitando públicamente les actitúes positives haza la llingua, y tresmitiendo a les organizaciones y particulares que garanticen los drechos llingüísticos l’agradecimientu pol so trabayu.
¿Cómo lo fadremos?
Al traviés del teléfonu 96 315 77 99 est: 231. y de la web http://www.acpv.cat/ per aciu d’un formulariu. Les persones interesaes en realizar una quexa, denuncia o consulta namái habrán de telefonear y dexar los sos datos d’identificación y de contautu, asina como una breve desplicación de lo que motiva la so llamada. O bien optar por rellenar el formulariu web que colos mesmos requisitos figurará na rede. El serviciu nun permitirá en dengún casu pidimientos anónimos.
Fonte: Acció Cultural del País Valencià
A qu'espera la XDLLA pa ponese a ello, anque tamién val dalgún "observatoriu llingüisticu" non dependiende de les subvenciones (nun me refiero a la oficina de política llingüistica, sinon a lo que plantega l'AXA) , nun vaya ser que'l trabayu desendolcáu llueu quede nun caxón.
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