22/12/09

Llibros lletrónicos: vezos d'usu



Frecuencia. La metada de los que retrucaron a la encuesta declararon tener descargao, nos últimos tres meses, ente 1 y 20 e-books. Cuasi una tercer parte de los usuarios declararon nun tener descargao dengún e-book ente esi mesmu tiempu. Los grandes usuarios (más de 20 e-books) son tamién minoritarios.

Costu. De media, por eses descargues en tres meses los encuestaos pagaron unos 22 euros. Llama l’atención el fechu de que los usuarios españoles son los que más descargues realicen, y por embargu son los que declaren gastar menos neses descargues (15 euros de media nel trimestre).

Temes. La lliteratura, contemporánea, clásica o fantástica, ocupa’l primer llugar ente les preferencies de los usuarios d’e-books. Tamién ye avezáu usar llibros lletrónicos de temes específicos (economía, Internet...) o pa estudiar otres llingües (sobre too n’España).

E-books: temes
1 Lliteratura contemporánea
2 Lliteratura clásica
3 Fantasía y ciencia ficción
4 Ordenadores ya Internet
5 Economía y negociu
6 Noticies
7 Educación
8 Llibros de viaxes
9 Deportes y ocio
10 Llingües estranxeres

¿Papel o pantalla? ¿Tán los usuarios de llibros lletrónicos dimpuestos a prescindir de los llibros en papel? Más d’un terciu de los españoles encuestaos asina lo afiten, siempres que dispusieren d’una ufierta de títulos de llibros lletrónicos equivalente a la de los llibros tradicionales.

Fonte: OCU

4 comentarios:

  1. El llibru ye'l llibru y nunca podrá quedar arrumbau. Ye un placer lleer un llibro en papel anque'l llibru lletrónicu presente delles ventaxes pa ciertes ocasiones y situaciones, viaxes, lexanía de una biblioteca o de la llibrería, etc. Comparando'l total en cuanto al costo n'euros nun tá claro que seya más económicu el llibru lletrónicu, ni más práctico. De toles maneres ye un recursu fantásticu a tener en cuenta pa munches persones.

    ResponderEliminar
  2. ca dia son mas afayaizos los e-books, hay que superar el fetichismu del papel los ebooks comu tolos medios nuevos pueden ser una ventaya a la hora de difundir la cultura, les idees, tan muy bien y ya nun tienen lluz de fondu y yo vilu na tienda y son prestosos, tovia nun lu merque pero toy pensandolo ,,,

    ResponderEliminar
  3. Llarga vida al llibru en formatu lletrónicu, pues too ye perbono en pro del falar, lleer, y escribir, aunque parécenos que tien que baxar de preciu non tardando muncho. Palantre con la idega.

    ResponderEliminar
  4. No sé fins a quin punt tindrà èxit el llibre electrònic. Per a mi, és un entremig de llibre en paper i ordinador i no sé si té més avantatges o perjudicis que el llibre o que l'ordinador. Espero que no sigui com l'ànec, que neda, camina i vola però cap de les tres coses no les fa bé...

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.