15/12/09

Surde'l Coleutivu d'Internautes pol Asturianu


Cuasique 10.000 persones esixen Tuenti n’asturianu. Naz el Coleutivu d’Internatutes pol Asturianu.

Los internautes asturianos acaben d´organizase nel Coleutivu d’Internautes pol Asturianu (CODIPA)col finxu de defender la llingua asturiana na rede.
La so primer aición ta siendo l’atropar a miles de persones na petición de que la rede social Tuenti que ta acabante d’asoleyar les sos versiones en gallegu, catalán y vascu, amás del castellán, tenga tamién la so versión n’asturianu. En pocos díes cuasi 10.000 usuarios d’esta rede social "esixeron" la versión na llingua d’Asturies y otros 6.000 simpaticen cola idega.

El coleutivu va trabayar con campañes que sofiten la presencia del asturianu n’internet (redes sociales, páxines institucionales y d’empreses...) el respetu a la Toponímia Asturiana nes páxines en cualesquier llingua, y l’algame d’un dominiu .ast, como finxos cimeros.
CODIPA sigue atropando sofitos a la campaña pol Tuenti n’Asturianu y yá se punxo en contautu con responsables de la rede social pa desplica-yos la vindicación de miles d’usuarios y ufiertase pa trabayar la torna a la nuesa llingua. Los responsables de Tuenti amosaron la so dimposición a tener una versión n’asturianu.

CODIPA inauguró estos díes un blogue del coleutivu onde va dir asoleyando información de les sos actividaes. Páxina del CODIPA

Fonte: Aruelu.com

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.