16/12/09

El reutor diz al CUPA que creará una Comisión de Normalización Llingüística


El reutor de la Universidá d'Uviéu, Vicente Gotor, recordó ayeri que se ta creando na Institución una Comisión pa la Normalización Llingüística de la Universidá, que s'encargará de desendolcar la política llingüística. Foi una parte de la rempuesta que'l responsable universitariu dio a la intervención nel claustru cellebráu esta mañana de los representantes del Conceyu Universitariu pol Asturianu (CUPA), que pidieron una aceleración de la política llingüística.
"Ta preparándose una Comisión pa la Normalización Llingüística na Universidá, na que trabaya con interés la Secretaría del mio equipu", comentó Gotor. Amás, recordó que "dende'l Reutoráu, nun tamos a la escontra del asturianu, tolo contrario, tamos demostrando tar a favor". "Ficimos coses y vamos siguir, pasu a pasu, avanzando", señaló, pa recordar tamién qu'actuará "siempres dientro de la llegalidá, porque correspuende al Gobiernu d'Asturies y non a nós oficializar l'asturianu".

Gotor retrucó asina a la intervención del CUPA, formación qu'apoyare la campaña elleutoral de Gotor y qu'entendió que la Universidá yá nun vive d'espaldes a la llingua asturiana, sinón que ve la so normalización como parte del so trabayu". Sicasí, consideró que "agora ye'l momentu d'acelerar estes polítiques llingüístiques na Universidá, con nueves midíes que sirvan pa normalizar l'asturianu na Institución. Sabemos que se trabaya nesos pasos, pero l'equipu reutoral nun pue dexar esi llabor pa muncho más alantre".

Pero pal CUPA, "esta cuestión nun pue quedar namái en manes del equipu reutoral, tien que participar tola comunidá universitaria, faciendo pola normalización del asturianu: Conseyu d'Estudiantes, Facultaes y Escueles, PAS, Defensor Universitariu..."

El Conceyu calcó nel so "sofitu en toles iniciatives que supongan avances pa la llingua asturiana dientro de la Universidá asturiana y convidamos a tolos miembros del Claustru a trabayar na mesma direición, con una collaboración crítica pero lleal, el consensu ye imprescindible nesta cuestión". Amás, dio la so "norabona al equipu reutoral, cola confianza de que van saber cumplir con too aquello a lo que se comprometieron cola comunidá universitaria".

Fonte: Europa Press

1 comentario:

  1. Ye una perbona idega y un exemplu pa seguir. Palantre y ya tamos deseando velu y usalu.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.