17/3/09

Salida billingüe del Grupu de Yoga a El Tranqueru


Ye persatisfactoriu’l resume de la salida de yoga del sábadu 14 pela ruta d’El Tranqueru, Carranques, Perlora y Candás. Y perbones tamién les fotos que se ficieron. Fízose usu del Feve fasta l’apeaderu de Xivares onde dempués d'unes breves esplicaciones n’asturianu entamamos a caminar pela sienda del antiguu ferrocarril del mineral (El Tranqueru) pa Perlora. Tuvimos suerte que fizo el día idegal, lo xusto de sol y de calor pa poder facer la clas de yoga xunto a la mar, nun prau sobre la sablera de Carranques dempués de caminar un trechu non demasiau llargu. La xinta foi campestre y prestosa cola musiquina de la mar y los páxaros de fondu baxo’l cantil aledañu. Siguióla la tertulia sobre yoga y temes al rodiu, perafayadiza ya illustrativa sobre too pa dalgunos y dalgunes menos aniciaos.Reconfortante y prestosu'l paseu pela ciudá de vacancies de Perlora y la curtia caminada pa llegar a Candás, onde s’animó la tertulia al rodiu d’un café frente al puertu marineru.El retornu fízose dende la estación del Feve de Candás.Illustrativa y guapa salida de convivencia pro-yoga en plenu contautu cola natura que sedría perbono poder repetir a lo menos una vegada al mes pa que la xente de les clases de yoga del Grupu tuviesen la oportunidá de podese apuntar a esta magnífica, tranquila y relaxante esperiencia a plena lluz del día y en contautu cola natura y tan averada a Xixón.

2 comentarios:

  1. Foi una salida perinteresante, instructiva, agradable y reconfortante, pues aparte de recorrer la senda que ye una antigua caja del ferrocarril túneles incluídos que llevaba el mineral que se descargaba en el puertu de Candás, ahora está muy bien conservada y adaptada para caminar o ir en bicicleta, a caballo... con unes vistes parorámiques increíbles, y con un desnivel que apenas se nota, sirvió pa conocenos y pa charlar , facer un poco de yoga al aire llibre, xintar en compañía, y facer un poco de exerciciu llegando hasta Candás. La ida fasta Xivares y la torna dende la estación de Feve de Candás también fue prestosina, aparte que el día acompañó. A ver si se pue repetir alguna otra salida de este tipu y se apuntan más compañeros y compañeras.

    ResponderEliminar
  2. Una salida fácil, y muy próxima a Xixón puede ser recorrer la Senda Verde de la Camocha, en dirección La Camocha-Tremañes, con un pequeño desnivel siempre cuesta abajo, entre fronda, un túnel y espacio abierto, con una fuente-merendero hacia mitad de camino. Recorrido total unos 7 km por terreno bien acondicionado.
    Se sube en bus a La Camocha, y se baja también en bus desde Tremañes. A animarse.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.