31/3/09

16ª EDICIÓN DE LA KORRIKA



Magar el 23 de marzu, dende Tudela, hasta'l 5 d'abril en Vitoria, cellébrase la decimosesta edición de la Korrika organizada pola coordinadora d'euskalteguis AEK. Esta inciativa pol sofitu y promoción del euskera amesta la vindicación llingüística y cultural del euskera nel ámbitu deportivu. Los corredores participantes van pasándose'l testigu de madera cola ikurriña que simboliza la llingua en movimientu. Caún cuerre un kilómetru que tien de mercar como sofitu pa cola llingua. Una carrera popular que nun para de nueche.
La Korrika ye un eventu biañal con bayurosa participación y puxu. Esti añu garra'l llema: Ongi etorri, euskaraz bizi nahi dugunon herrira (Bienveníos al pueblu que nagua por vivir n'euskera).
Esfrutáilu nesti enllaz http://www.youtube.com/watch?v=kxVfcXbcxzE&feature=related


2 comentarios:

  1. La korrika tien su versión en catalán "correllengua" y en gallegu "correlingua". Agora falta la versión n'asturianu que pasaría a llamase "cuerrellingua". Pue facese si hai dalgunos que s'animen a facelu.

    ResponderEliminar
  2. Sí senyor, hi anava a escriure això mateix, especialment que a Asturies en caldria una i que estic segur que seria tot un èxit. Qui s'anima?

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.