4/4/17

Alonso da por solucionáu’l problema de l’ALLA

Na semeya, Alonso xunto a Wenceslao López Martínez, alcalde d'Uviéu, y José Luis Blanco, direutor xeneral d'Evaluación y Cooperación Territorial del Ministeriu d'Educación, Cultura y Deporte

  El conseyeru d’Educación y Cultura anunció esti llunes que’l problema de l’Academia de la Llingua Asturiana (ALLA) “ta resueltu”. Genaro Alonso aseguró que la institución va siguir cobrando vía tresferencia, como hasta agora, y que va siguir na mesma sede.
  El problema de l’ALLA comenzó cuando Intervención del Gobiernu punxo torgues a la tresferencia corriente a la entidá que venía recibiendo dende la so creación al pasar al considerala privada, polo qu’entendía que’l modelu pa recibir financiación sería’l d’una subvención. La presidenta Ana María Cano alertó d’esta situación y negóse a aceptar dicha subvención, lo que conllevaba un cambiu d'estatus xurídicu de la institución académica.
  Nel mes que trescurrió dende que Cano fixo pública la problemática, punxéronse enriba de la mesa delles soluciones, dende la creación d’una llei específica de l’ALLA, que manexó nun primer momentu la conseyería, a la modificación del artículu 2 de la Llei 5/1997 d’Academies del Principáu d’Asturies pa incluyir la entidá como institución de Derechu Públicu del Principáu d’Asturies o l’aprobación d’un decretu por parte del Conseyu de Gobiernu pa modificar los sos estatutos. Finalmente, el cambiu ye que nada cambia, según se desprende de les pallabres d’Alonso ayeri enantes de tomar parte na inauguración del XIV Congresu Internacional d’Educación Inclusiva ‘Práutiques innovadores inclusives: retos y oportunidaes’ qu’entama la Universidá n’Uviéu.
  “El problema ta resueltu. Pudo haber un retrasu no que foi la execución presupuestaria porque, como saben, hebo unos cambios na interpretación del sistema de financiación, que si tresferencia o subvención… Va ser tresferencia. Consecuentemente, va ser la mesma, con incrementu de los presupuestos, que la que veníen recibiendo”, aseguró’l conseyeru. Mentes, sobre’l llocal asitiáu nel Monasteriu de San Pelayo, afirmó que “va ser el mesmu y lo siguirá pagando la Conseyería de Facienda al traviés d’esta tresferencia”.
Fonte: asturies.com

9 comentarios:

  1. Tol mundu paráu: marcha tras, pel momento nun pasa nada.

    ResponderEliminar
  2. Estes llamatives puestes n'escena ye una manera de dase importancia y un toque d'atención a la xente, como queriendo dexar claro qu'equí manden los que manden y naide más, y ojito con movese que tenemos el sartén pel mangu.

    ResponderEliminar
  3. Bé, ja li han posat una cataplasma a l'ALLA.

    ResponderEliminar
  4. Efectivamente David. L'ALLA, estoicamente y de manera masoquista al paecer de munchos asturianos y asturianes, soportar y aguantar tou, son xente de ciencia llingüística y de cuantiosa paz, d'enorme aselu, non quieren arreyase en nada, murnia cuestión. Asina -yos nos va.

    ResponderEliminar
  5. Y ta claro que los políticos, comenenciosos por naturaleza, saber.

    ResponderEliminar
  6. Ja, ja, ja, qué razón tien David Gimeno nel so humor irónico.

    ResponderEliminar
  7. Qué felices y contentos vése-yos na semeya, a esta cuadriella de... ¡impresentables!

    ResponderEliminar
  8. Tropa, Pano, tropa de políticos quies dicir, ¿non?

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.