18/1/13

La Conseyera d’Educación afirma que la Llei Wert incluyirá a la fin l’asignatura d’asturianu

 

Ana González
La conseyera d'Educación y Cultura del Principáu, Ana González, anunció ayeri que la futura Llei Orgánica pa la Meyora de la Calidá Educativa (LOMCE), conocida como Llei Wert, va incluyir finalmente a la llingua asturiana como asignatura d'ufierta obligada nos centros, calteniendo l’estatus que tenía hasta agora. González caltuvo un alcuentru en Madrid col ministru d'Educación, José Ignacio Wert, y llegaron a un primer alcuerdu pa incorporar un testu como disposición adicional a la llei pa que "l'asturianu quede como ufierta obligada na Comunidá Autónoma y eso ye importante", esplicó.

"A pesar de que, como se sabe, caltengo como conseyera una posición contraria a la del Gobiernu d'España alrodiu de esta reforma que quieren facer, tengo que dicir que l'actitú del ministru pa cola reivindicación que ficimos sobre l'asignatura de llingua asturiana foi positiva", esplicó González.

La conseyera socialista fizo estes declaraciones momentos enantes de participar nun actu del so partíu nel Centru de Servicios Universitarios d'Avilés sobre la nueva llei sol títulu de "Alderique proxecto LOMCE ¿Una contrarreforma educativa?".

Fonte. Asturnews

11 comentarios:

  1. ...como ye lóxicu y normal. Lo que nun ye lóxicu nin normal ye que esista aún la oficialidá de la llingua, pero porque ella y el so gobiernín de la "m....." nun val pa na nin representa a los falantes ni al xente asturiano, tómanos el pelo.

    ResponderEliminar
  2. Quier dicir "que nun esista aún la oficialidá de la llingua..."

    ResponderEliminar
  3. Querida Ana yes un desastrín en tolos conceutos, déxa'l cargu de Conseyera que te vien perbien grande y vuelve a la tiza y a l'aula que, anque nun te guste na de na, ye lo tuyu, collacia.

    ResponderEliminar
  4. Lla doña paez que nun quier la llingua nes escueles, nun val pal cargu pero ye obediente al partíu y tamién paez que ¿traga los sapos y culiebres?, sí sale na semeya y retien el cargu; en términos pedagóxicos la clásica desertora de la tiza.

    ResponderEliminar
  5. O sigui, que per a la conseyera és un triomf que l'asturià continuï "calteniendo l’estatus que tenía hasta agora". Aquesta és tota la seva aspiració?

    ResponderEliminar
  6. Oficialidá o dimisión, esta ye la cuestión (nun país normal).

    ResponderEliminar
  7. La doña pon cara de póker (la suya), paez que diz "nun va la cosa conmigo, ye cosa d'otros, vien tou de los madrilanos, equí n'Asturies nos nun pintamos nada; amás... equí a vivir que son dos dos díes, enriba nun tengo que dir dar clase nin aguantar les fieres, ¡viva la vida! y a siguir asina tou lo que pueda".

    ResponderEliminar
  8. Ye cara de... nun sé de qué ye, de circunstancies, insustancial.
    Equí nun dimite nin el tato, a aguantar qu'esto ye una bicoca, vaya choyu, ¿dimitir yo? ¡non gracies!

    ResponderEliminar
  9. ¡políticos/as! vaya banda...

    ResponderEliminar
  10. Ye la cigua o meyor l'enemigu na nuesa casa.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.