30/8/11

La XPDLLA aconceyó cola Conseyera d'Educación y Universidaes



Carlos Pulgar ya Iris Díaz Trancho, miembros de la Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana (XPDLLA) aconceyaron estos díes con Ana Isabel Álvarez González, Conseyera d'Educación y Universidaes, que según la organización “mostróse receptiva pa velar pol cumplimientu de la Llei d'Usu y a tar atenta pa que tolos centros –yá sían públicos, privaos o concertaos– cumplan cola ufierta xeneralizada de l'asignatura d’asturianu”.

Otru de los compromisos d’Álvarez González ye’l de tener nel organigrama de la Conseyería “una persona encargada de coordinar y apoyar les iniciatives referíes a la presencia del idioma dientro del sistema educativu”.

Los representantes tresmitiéron-y “les reivindicación básiques y clásiques sobre la situación de la llingua asturiana en caún de los niveles educativos”, que Pulgar esplicó “la propia conseyera reconoció que lleven munchos años pendientes de solución”.

Amás, la Xunta pidió “l'usu normalizáu del asturianu dientro de la estructura interna de la Conseyería y solicitaron que se creyara un serviciu de normalización, coordinación y apoyu didáuticu a l'asignatura”.

No que cinca al reconocimientu de la especialidá d'asturianu pa los profesores, la Conseyera tresmitió-y a la organización que “cuando de la Universidá salgan los primeros titulaos de la reordenación universitaria nueva, esi va ser el momentu y la oportunidá pa reconocer a los enseñantes d'asturianu n'igualdá de condiciones que nes demás materies”.

Fonte: Asturnews

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.