4/12/10

L'Amuesa d'Obres pola Oficialidá allúgase en Cangas del Narcea


L'“Amuesa d’Obres pola Oficialidá” aporta a Cangas.

Llingua y arte vuelven a dase de la mano pa reivindicar la oficialidá del asturianu. La “Amuesa d’Obres pola Oficialidá” va aportar a Cangas de Narcea esta fin de selmana.

La “Amuesa d’Obres d’Arte pola Oficialidá” ye un acontecimientu que, al traviés d’arte y reivindicación llingüística, tien por oxetivu algamar fondos pa les campañes en defensa de la llingua asturiana y amosar el compromisu de los artistes asturianos pa col idioma’l país.
Esti vienres 3 d’avientu, la “Amuesa s’Obres pola Oficialidá” aportó a Cangas de Narcea. Dende les 13 hores, l’Auditoriu de la Casa la Cultura Palaciu d’Oumaña acoyó la esposición que va asitiase nel conceyu occidental fasta’l 15 d’esti mes.

Na inauguración van tar presentes el coordinador del proyeutu, Ánxel Nava; el voceru de la Xunta Pola Defensa de la Llingua Asturiana, Carlos Pulgar; y la conceyala de Cultura del Conceyu Cangas, Bibiana Martínez. Van desplicar el por qué y el cómo d’esti amiestu ente arte y reivindicación llingüística.

Fonte: Asturies.com

1 comentario:

  1. El magníficu llabor y l'esfuerzu désti equipu de trabayu merez l'aplausu y l'ánimu de tolos que reivindicamos día a día la reconocencia y la oficialidá de la llingua, de xuru que nun cai en terrén valdíu.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.