29/4/11

El Principáu asoleyó'l programa d'actividaes de la 32 Selmana de les Lletres Asturianes n'homenaxe a Mánfer de la Llera




Conocíóse'l programa d’actos de la 32 Selmana de les Lletres Asturianes, n’homenaxe al escritor Manuel d’Andrés Fernández, Mánfer de la Llera (1918-2005), que va tener la so Gala inaugural el día 3 de mayu nel Nuevu Teatru de La Felguera (Llangréu).



El programa completu d'actividaes pue descargase dende esta mesma páxina ya entama tres d'esa Gala inaugural a les 13:00 hores del miércoles 4 na Xunta Xeneral del Principáu d’Asturies (Uviéu) cola Llectura pública institucional de testos n’asturianu nel Salón Europa y a les 20:00 hores otra vuelta nel Nuevu Teatru de La Felguera (Llangréu) col Conciertu 13 x Mánfer, que va cuntar coles actuaciones d'Alfredo González, Felpeyu, Hermanos Valle Roso, Mario Fueyo (Dark la eMe), Renacencia, Toli Morilla, Xera, Silvino Torre y alumnáu y docentes del IES Cuenca del Nalón.



El xueves día 5 a les 13 hores na Casa de los Alberti (Ciañu, Llangréu) presentaráse la edición conmemorativa "Mánfer de la Llera, de la rampla a la pluma", volume illustráu al rodiu del escritor y la so época y el llibru "En cata de la mio lluna" Antoloxía lliteraria, de Mánfer de la Llera. Esi mesmu día a les 20 hores na Casa la Cultura de Sama (Llangréu) habrá Asturianada y monologuismu: conciertu n’alcordanza de Mánfer de la Llera; con José Manuel Reguero (El Maestru), Valentín Fuente, Juan Pablo Santos, Manolo Collado, Bibiana Sánchez y Carlos Ronderos. Y a les 20 hores na Capiella de los Dolores (Grau) fadráse un recital poéticu n’homenaxe a Mánfer de la Llera. Cola participación de los poetes Xuan Xosé Sánchez Vicente, Xuan Bello y Ana Vanessa Gutiérrez, en collaboración cola Fundación Aula de les Metáfores.
Pa finar el vienres 6 de Mayu, a les 11 hores nel Barriu de La Llera, en Sama (Llangréu) fadráse'l Descubrimientu d’una placa dedicada al escritor, na cai Mánfer de la Llera y a les 12:00 hores nel IES Cuenca del Nalón (La Felguera, Llangréu) habrá'l tradicional actu escolar de cellebración de la Selmana de les Lletres Asturianes cola entrega de premios del «XVI Concursu de Poesía y Dibuxu» y del «VIII Concursu de Cartelismu», amás de l'actuación del grupu Duerna.

Fonte: Asturnews

1 comentario:

  1. La presencia normal del asturianu namái per una selmana al añu ye un fechu folclóricu. Naguamos la oficialidá real de la llingua asturiana. La única mena ye sacar a los socialistes del gobiernu en mayu, collacios.

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.