22/11/15

El Conceyu de Truchas recibe un premiu a la meyor romería 2015

L'Asociación Pendoneros de Llión reconoz el llabor organizativa del Consistoriu cabreirés na recuperación de la romería al Sagráu Corazón de Jesús, que corona'l castiellu de Peñarramiro, y nel so potenciación cola xubida de pendonos hasta la fortaleza medieval
Premiu otorgáu al Conceyu de Truchas
   El Conceyu de Truchas recibió esti sábadu de manos de l'Asociación Pendoneros de Llión un premiu a la meyor romería 2015 en recuperando l'antigua romería al Sagráu Corazón de Jesús que corona'l castiellu de Peñarramiro, y pol so potenciación cola xubida de pendonos hasta la fortaleza medieval. Na marcha, que se desenvolvió'l pasáu mes de setiembre, participaron unes 400 persones y 24 pendonos que conmemoraron el 50 aniversariu del Corazón de Jesús ya inauguraron d'esta miente la recién reforma del castiellu realizada pol Consistoriu de Cabrera Alta.

   L'actu d'entrega de premios tuvo llugar esti sábadu nel restorán La Facienda de La Bañeza, nuna cena entamada por Pendoneros de Llión. El so responsable, José Antonio Ordóñez, fixo entrega de cerca d'una ventena de distinciones que reconocen el llabor d'espardimientu y defensa de enseñar lleoneses, tantu a nivel particular como colectivu. El Conceyu de Truches, como'l restu de los premiaos recibieron una distinción iguada en cayuela tallada con láser y una base de piedra caliar diseñada pa la ocasión por el mesmu Ordóñez y por Rubén Alonso de Solopiedra.
Tolos premiaos na gala de Pendoneros de Llión

   Otros premiaos fueron el meyor pendonero infantil, xuvenil, divulgadores de la tradición, pero cabo destacar el premiu a l'asociación Faceira por defender les tradiciones lleoneses y sobremanera el Lleonés y les sos variantes como'l cabreirés na nuesa contorna.
   A la cena participaron casi 400 aficionaos a los pendonos movíos dende munches localidaes de la provincia, especialmente de les contornes d'influencia de la Virxe del Castru, que tuvieron la ocasión de compartir una xornada festiva, intercambiar esperiencies y estrechar llazo. Fonte: elcabreires.com

3 comentarios:

  1. Ye un premiu bien merecíu.

    ResponderEliminar
  2. Non cabo la menor dulda de que se trata d'una bona noticia pero con una lletra tan pequena lléese abondo mal.

    ResponderEliminar
  3. Nótase que ponen enforma interés y eso ye bien bonu ¡alantre, cabrereses!

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.