3/4/14

Los asturianos de Sao Paulo celebren so tradicional Fabada

La Fabada Asturiana tradicional nel Centro Asturianu de Sao Paulo

   Cola presencia de más de 150 invitaos, el Centru Asturianu de São Paulo y la Fundación Españoles nel Mundu/Brasil, celebraron esti pasáu domingu 30 de marzu la so tradicional Fabada Asturiana, que se realiza dende 1959. Una vegada más el local escoyíu foi'l Salón “Alvorada” de la Ilesia “São Carlos Baorromeu”, onde tuvieron presentes el Cónsul Xeneral d'España en São Paulo Sr. Ricardo Martínez Vázquez, la Canciller Sra. Norma Sánchez Arias, la xefe de la Sección d'Empléu y Seguridá Social Sra. Ana María Serrano Oltra, el Director del Institutu Cervantes Sr. Pedro Benítez, la presidente de la Sociedade Rosalía de Castro Sra. Carmen Bley, representantes de partíos políticos y empresarios españoles y brasileños.

   Dempués de saborguiar el platu tradicional, los hermanos Thiago y Priscilla Flórez, estudiantes de la Escuela d'Asturianía, allantaron a los presentes con músiques y dances del repertoriu popular asturianu, que fixeron la emoción brotar de los emigrantes ellí presentes, yá que dempués de munchos años recuperábase la presencia de los mozos nel plantel folclóricu.

   La presidenta del Centru Asturianu de São Paulo, Charo Concepción Fernández y el presidente de la Fundación Españoles nel Mundu/Brasil, Francisco Javier F. López, estimaron la presencia de toos, esplicando a los presentes el trabayu sociocultural que'l Centru realiza al pie de los sos paisanos y los proyectos presentaos nel ámbito de la cooperación internacional, como agradecimientu al pueblu brasileñu por haber acoyío a los asturianos que llegaron a Brasil.

   A la fin, yá toos de pies, cantóse l'Asturies Patria Quería.        Fonte: Asturnews

3 comentarios:

  1. Memorable y entrañable pa los asturianos que tan p'allá y pa los sos familiares d'acá, que nunca se pierda la tradición.

    ResponderEliminar
  2. Asturies patria querída en toles llugares del mundu.

    ResponderEliminar
  3. ¿Solo ye en Sao Paulo?

    ResponderEliminar

Los comentarios tán pendientes de moderación. Espublizaránse lo primero dable.